loading...

مركز مشاوره ايران تحصيل

ايران تحصيل تخصصي ترين وب سايت علمي كشور در زمينه مشاوره تحصيلي , كنكور , انتخاب رشته , ثبت نام مدارس و دانشگاه ها ايجاد گشته تا بتواند با بهره گيري از برترين مشاوران و اساتيد علمي كشور پاسخگوي سوالات شما مردم عزيز باشد اميد است با عنايت حق تعالي و تلاش مجموعه اين مهم به نحو احسن انجام گيرد.

بازدید : 268
11 زمان : 1399:2

رشته هاي دانشگاه علوم انتظامي امين 98

رشته هاي دانشگاه علوم انتظامي امين 98

رشته هاي دانشگاه علوم انتظامي امين 98

ليست رشته‌هاي دانشگاه علوم انتظامي امين 98 منتشر شد. دانشگاه نيروي انتظامي ، داراي چندين دانشكده مي‌باشد كه در ادامه به تفكيك به معرفي هر يك از رشته‌ها خواهيم پرداخت. جهت ثبت نام در هر يك از رشته‌هاي كارشناسي و كارشناسي ارشد دانشگاه علوم انتظامي ، داوطلبان عزيز مي‌توانند در صورت دارا بودن شرايط ثبت نام ، نسبت به ثبت نام در هر يك از رشته‌ها اقدام نمايند.

رشته‌هاي دانشگاه علوم انتظامي امين 98 را مي‌توان متنوع دانست به همين دليل هر يك از داوطلبان مي‌توانند در ره يك از رشته‌هاي مورد نظر اقدام به انتخاب رشته نمايند. متقاضيان ورود به اين دانشگاه ، مي‌توانند در زمان انتخاب رشته كنكورنسب به انتخاب هر يك از رشته‌هاي مورد نظر اقدام نمايند. شرايط در هر يك از رشته‌ها در دفترچه موجود مي‌باشد.

شرايط ثبت نام رشته هاي دانشگاه علوم انتظامي امين

پذيرش در رشته هاي دانشگاه امين ناجا شرايط و ضوابط خاص مربوط به خود را خواهد داشت لذا متقاضيان محترم مي توانند جهت ثبت نام در اين رشته يا از طريق سامانه تلفني زير اقدام نمايند و يا ابتدا دفترچه ثبت نام را مطالعه نموده و از تمامي شرايط و ضوابط مربوطه مطلع گردند شايان ذكر است مواردي از شرايط و ضوابط مربوطه را بيان مي نماييم و در پايان متقاضيان محترم مي توانند جهت اطلاع دقيق و تكميل روند ثبت نام دانشگاه افسري امين با مركز تماس بگيرند.

  1. تمامي متقاضيان ورود به اين دانشگاه مي بايست اعتقاد و التزام عملي به دين اسلام و رهنمود هاي امام راحل را داشته باشند.
  2. تابعيت و اصليت ايراني يعني هم خود متقاضي هم پدر و هم مادر ايشان ايراني باشند.
  3. متقاضياني كه تاكنون در هر گروه يا حزب يا تشكلي كه معاند و مخالف جمهوري اسلامي باشد عضويت داشته باشند حق پذيرش يا ثبت نام رشته هاي دانشگاه علوم انتظامي امين را نخواهند داشت.
  4. متقاضيان پذيرش در دانشگاه علوم انتظامي امين نبايد محروم از خدمات دولتي شناخته شوند.
  5. هر گونه اعتياد به هر گونه مواد مخدر و دخانيات مانع پذيرش متقاضيان خواهد بود.
  6. متقاضياني كه به هر دليل سوءسابقه كيفري داشته باشند محروم از پذيرش در رشته هاي دانشگاه افسري امين خواهند بود.
  7. متقاضيان گرامي كه قصد ورود به دانشگاه انتظامي امين را داشته باشند مي بايست مطابق با رسته و رشته خدمتي تحصيلات و تخصص لازم را داشته باشند.
  8. شرايط جسمي متناسب با رسته خدمتي از جمله شرايط و ضوابط مهم ثبت نام در اين دانشگاه خواهد بود.

جهت اطلاع دقيق از رشته‌هاي دانشگاه علوم انتظامي امين 98 مي‌توانيد با مشاورين و متخصصين ايران تحصيل به راحتي تنها با استفاده از شماره تلفن‌هاي 9099072952 (تماس از سراسر كشور) و 9092305587 (تماس از استان تهران) از ساعات 8 صبح الي 1 شب حتي ايام تعطيل تماس حاصل نماييد.

جهت اطلاع از رشته هاي دانشگاه علوم انتظامي امين 98 و رشته هاي كارشناسي و كارشناسي ارشد دانشگاه علوم انتظامي ، استفاده از سامانه ثبت نام ايران تحصيل از سراسر كشور با شماره هاي زير تماس بگيريد.

9099072952 و در صورت شلوغي 9092305587 ( استان تهران) پاسخگويي از 8 صبح الي 1 شب

ليست رشته هاي دانشگاه علوم انتظامي امين 98

ليست رشته هاي دانشگاه علوم انتظامي امين 98

ليست رشته هاي دانشگاه علوم انتظامي امين 98

همانطور كه ذكر كرديم، رشته هاي دانشگاه علوم انتظامي امين 98 شامل تنوعي مناسبي مي باشند. اما ر يك از اين رشته ها، بسته به دانشكده هاي مختلف دانشگاه علوم انتظامي امين مي تواند متفاوت باشد. همچنين رشته هاي كارشناسي و كارشناسي ارشد دانشگاه علوم انتظامي در هر گروه آزمايشي متفاوت خواهد بود.

جامعه‌شناسي انقلاب اسلامي
مردم‌شناسي
جمعيت‌شناسي
توسعه روستايي
برنامه‌ريزي رفاه اجتماعي
جامعه‌شناسي
دروس اختصاصي رشته علوم انتظامي
درس هاي پژوهشگري اجتماعي ( دسته مهارت در عمليات تحقيقي، دسته ديگه مباني جامعه شناسي، دسته هم مباحث جمعيت شناسي)
نقشه‌خواني
حفاظت اطلاعات
حقوق جزاي عمومي
مباني اطلاعات
روش‌ها و فنون تدريس جرائم نيرو‌هاي مسلح
شناسايي مين و تله‌هاي انفجاري
جنگ‌ افزار‌شناسي نيمه‌سنگين
آشنايي با قاچاق
مبارزه با مواد مخدر
كشف علمي جرائم
دروس تحقيقاتي

جنگ‌هاي ويژه

آشنايي با سازمان و وظايف پرسنلي
آشنايي با قاچاق
آشنايي با مرزباني، گذرنامه و اتباع خارجه
آشنايي با كشورهاي همجوار
آنتن و انتشار امواج
آيين دادرسي مدني
آيين دادرسي مدني 2
آيين دادرسي كيفري
آيين دادرسي كيفري 2
احزاب و گروهكها 20 اردوگاه
اصول بيمه و تامين اجتماعي
اصول حسابداري
اصول حفاظت و امنيت مخابرات و جنگهاي الكترونيك
اصول علم اقتصاد
اصول مديريت بازرگاني و حقوق تجارت
اطلاع رساني
اطلاعات رزمي
اعتبارات سر رشته داري
الكترونيك 1
الكترونيك 2
اندازه گيري الكتريكي و الكترونيكي
بازجوئي و مصاحبه
بازجوئي و مصاحبه
باند و راه

ليست رشته هاي دانشگاه علوم انتظامي امين 98 – مقطع كارشناسي و كارشناسي ارشد

رشته هاي كارشناسي و كارشناسي ارشد دانشگاه علوم انتظامي

رشته هاي كارشناسي و كارشناسي ارشد دانشگاه علوم انتظامي

ورود به رشته هاي كارشناسي و كارشناسي ارشد دانشگاه علوم انتظامي با توجه به شرايط خاص براي هر يك از دانشگده ها و در كل در هر يك از مقاطع تحصيلي امكان پذير مي باشد. بنابراين قبل از انتخاب رشته بهتر است ابتدا نسبت به رشته هاي كارشناسي و كارشناسي ارشد دانشگاه علوم انتظامي در هر يگ از اين رشته ها اطلاعات لازم را كسب نماييد و سپس نسبت به انتخاب رشته اقدام نماييد.

متقاضيان عزيز ورود به رشته هاي كارشناسي و كارشناسي ارشد دانشگاه علوم انتظامي توجه داشته باشند كه شرط ورود به هر يك از اين رشته ها، عدم تعهد استخدام در هيچ يكي از مكان ها براي استخدام است. همچنين با توجه به آزمون عملي كه در برخي از رشته هاي اين دانشگاه وجود خواهد داشت، آمادگي جهت موفقيت و پذيرش در هر يك از رشته هاي دانشگاه علوم انتظامي امين 98 ، امري لازم و ضروري به نظر مي رسد.

برخي از رشته هاي كارشناسي و كارشناسي ارشد دانشگاه علوم انتظامي كه در رابطه با رشته هاي مرزباني مي باشند، متقاضيان بومي و مرزداران را براي پذيرش در اولويت قرار داده اند. آن دسته از داوطلباني كه به هنگام ثبت نام علاقه مندي خود را براي شركت در هر يك از رشته ها اعلام ننموده اند، مي توانند در زمان ثبت نام مجدد كنكور ف براي هر از رشته ها نسبت به ثبت نام اقدام نمايند.

برخي از دروس مشترك در رشته هاي دانشگاه علوم انتظامي امين 98 شامل : سازمان و وظايف نيروي انتظامي، تاريخ سياسي، سازمان و مديريت و نگرش در مديريت اسلامي، مقدمات علم حقوق، روانشناسي رشد، گزارش‌نويسي، جنگ‌افزار‌شناسي، جغرافيا، روانشناسي اجتماعي، حقوق مدني، حقوق اساسي‌، آشنايي با كامپيوتر، ورزش رزمي، اصول و قواعد نظامي، مقابله با سوانح و بلايا، عبور از موانع و عمليات اعتماد به نفس.

مشاوره ثبت نام رشته هاي دانشگاه علوم انتظامي امين 98

براي انتخاب رشته هاي دانشگاه علوم انتظامي امين 98 كليه داوطلبان مي توانند با استفاده از ليست رشته هاي كارشناسي و كارشناسي ارشد علوم انتظامي ، نسبت هب انتخاب رشته اقدام نمايند. قبل از انتخاب رته ابتدا در رابطه با شرايط تحصيل در هر يك از دانشگاه ها اطلاع يابيد و سپس به انتخاب در هر يك از رشته هاي مورد نظر اطلاع يابيد.

يكي از سوالاتي كه در رابطه با انتخاب رشته هاي دانشگاه علوم انتظامي امين 98 براي داوطلبان عزيز وجود داردف در رابط با امكان ثبت نام و انتخاب رشته دارندگان مدرك كارشناسي و كارشناسي ارشد مي باشد. شرايط ورود به دانشگاه علوم انتظامي امين شرايط ويژه ايمي باشد كه لازم است از تمامي موارد آن اطلاع دقيقي كسب نماييد.

براي كسب اطلاع دقيق در رابطه با نحوه انتخاب رشته دانشگاه علوم انتظامي امين 98 مي تانيد با مشاورين و متخصصين ايران تحصيل تماس حاصل نماييد. مشاورين ما همه روه و در هر ساعت از شبانه روز رشته هاي كارشناسي و كارشناسي ارشد دانشگاه علوم انتظامي كه مايل باشيد در ارائه خدمات به شما عزيزان آماده خواهند بود. كافي است با شماره هاي مندرج در سايت تماس حاصل نماييد.

جهت اطلاع از رشته هاي دانشگاه علوم انتظامي امين 98 و رشته هاي كارشناسي و كارشناسي ارشد دانشگاه علوم انتظامي ، استفاده از سامانه ثبت نام ايران تحصيل از سراسر كشور با شماره هاي زير تماس بگيريد.

9099072952 و در صورت شلوغي 9092305587 ( استان تهران) پاسخگويي از 8 صبح الي 1 شب

كانال اطلاع رساني رشته هاي دانشگاه علوم انتظامي امين

كانال اطلاع رساني رشته هاي دانشگاه علوم انتظامي امين

بيشتر بدانيد

چگونه تست بزنيم

شرايط ايست خدمتي

جديدترين جزئيات خدمت سربازي

آيين نامه جديد معافيت پزشكي

مشاوره رايگان نظام وظيفه

مشاوره موفقيت در كنكور سراسري

مشاوره تضميني كنكور 98

راهنماي انتخاب رشته كنكور 98

مشاوره انتخاب رشته كنكور سراسري 97 – 98

دريافت كارنامه نمونه دولتي 98-99 نهم به دهم

رشته هاي كارشناسي دانشگاه علوم انتظامي امين

رشته هاي ارشد دانشگاه علوم انتظامي امين

رشته هاي دانشگاه علوم انتظامي امين 98

منبع : رشته هاي دانشگاه علوم انتظامي امين

بازدید : 267
11 زمان : 1399:2

مشاوره انتخاب رشته كنكور سراسري 97 - 98

مشاوره انتخاب رشته كنكور سراسري 97 – 98

سامانه تخصصي مشاوره انتخاب رشته كنكور سراسري 97 – 98

جهت راهنمايي و مشاوره انتخاب رشته كنكور سراسري 97 – 98 و معرفي رشته هاي تجربي – رياضي – انساني – هنر و زبان و استعداديابي و هدايت تحصيلي و شغلي با مركز مشاوره انتخاب رشته كنكور ايران تحصيل تماس بگيريد

9099072952 – 9092305587 ( استان تهران) در صورت شلوغي خطوط چندين بار تلاش كنيد پاسخگويي از 8 صبح الي 1 شب

مشاوره انتخاب رشته كنكور سراسري 97 : اهميت مشاوره انتخاب رشته در موفقيت

مشاوره انتخاب رشته كنكور همواره يكي از بحث هاي داغ و پر اهميت كنكور سراسري بوده كه داوطلبان پس از ثبت نام كنكور سراسري و برگزاري آزمون درگير آن هستند و همواره داوطلبان و خانواده هاي آن ها در انتخاب رشته مناسب با استعداد خود دچار سردرگمي و نگراني هستند ، البته با توجه به بازار كار امروزي و آمار بالاي تحصيل كردگان بيكار كشور در رشته هاي مختلف مي توان گفت اين نگراني كاملا به جا و منطقي است البته ناگفته نماند انتخاب رشته نادرست نقش بسياري در آينده شغلي داوطلبان دارد و اگر همين فارغ التحصيلان بيكار انتخاب رشته درستي انجام داده بودند اين آمار بسيار كمتر بود، اما براي از بين بردن اين نگراني چه كنيم؟

مشاوره انتخاب رشته كنكور سراسري مي تواند كمك بسيار بزرگي به داوطلبان كند ، همان طور كه مي دانيد پس از برگزاري كنكور سراسري و هر نتيجه اي كه در آن گرفته ايد مهم ترين گام براي موفقيت در مسير تحصيل و زندگي انتخاب رشته كنكور است بارها تجربه شده داوطلباني بوده اند با رتبه هاي مطلوب نتوانستند به دانشگاه و رشته هدف برسند چون انتخاب رشته كنكور آن ها بدون تحليل و بررسي انجام گرفته اما بارها نيز داشته ايم داوطلباني را كه با نتيجه اي نه چندان مطلوب با يك انتخاب رشته صحيح و حساب شده توانستند به رشته و دانشگاه دلخواه راه پيدا كنند حالا كه اهميت مشاوره انتخاب رشته كنكور سراسري را با هم بررسي كرديم چند نكته مهم در مورد مشاوره انتخاب رشته كنكور و انتخاب رشته صحيح در اين مقاله صحبت مي كنيم تا بتوانيم داوطلبان گرامي را بيشتر به سمت انتخاب رشته كنكوري خوب و حساب شده سوق دهيم.

مشاوره انتخاب رشته كنكور سراسري 97 در مركز مشاوره ايران تحصيل به صورت تلفني نيز انجام مي گيرد و داوطلبان سراسر كشور مي توانند از خدمات ما بهره مند گردند

روند مشاوره انتخاب رشته كنكور سراسري 97 همراه با ايران تحصيل

امروزه كه اهميت مشاوره انتخاب رشته كنكور بيش از پيش براي تمامي داوطلبان آشكار شده رقابت بر روي كيفيت مشاوره انتخاب رشته نيز در بين موسسات علمي آموزشي بالا گرفته و همه براي ارائه يك مشاوره انتخاب رشته برتر در تلاش اند.

مركز مشاوره ايران تحصيل نيز با سابقه بالا و درخشان در امر مشاوره انتخاب رشته كنكور سراسري در كنار شما داوطلبان گرامي است تا با ارائه راهكارهايي نوين و مشاوره روانشناسي و چند تست ديگر به كمك برترين اساتيد علمي كشور شما را به سمت رشته و دانشگاه مورد نظرتان سوق دهد اما صلاح دانستيم تا روند مشاوره انتخاب رشته ايران تحصيل را تشريح كنيم تا داوطلبان و اوليا گرامي در صورت صلاح ديد خود جهت انتخاب رشته دانشگاه سراسري از خدمات ايران تحصيل استفاده نمايند روند مشاوره انتخاب رشته كنكور سراسري در مركز ايران تحصيل به صورت زير خواهد بود :

انتخاب رشته كنكور 97

انتخاب رشته كنكور 97

مرحله اول مشاوره انتخاب رشته كنكور سراسري 97

در مرحله اول انتخاب رشته كنكور مشاوران ما به بررسي كارنامه – رتبه – تراز و ديگر جزييات كارنامه داوطلب مي پردازند تا با يك تحليل و آناليز عالي بتوانند شناختي از سطح علمي داوطلب و ميزان تلاش وي براي كنكور و همچنين پي بردن به نقاط ضعف و قدرت داوطلب داشته باشند و نكات مربوطه را به وي تذكر دهند پس از تحليل و بررسي كارنامه داوطلب چند كارنامه در زيرگروه هاي مختلف كه نتايج مشابه به كارنامه وي دارند را نيز با داوطلب تجزيه و تحليل مي كنند.

مرحله دوم مشاوره انتخاب رشته كنكور سراسري 97

دومين مرحله براي انتخاب رشته كنكور سراسري معرفي و تجزيه و تحليل تمامي رشته هاي موجود در دفترچه انتخاب رشته كنكور سراسري 97 كه داوطلب مي تواند انتخاب كند و تشريح جزييات اين رشته ها همانند تعداد واحد هاي درسي – مقدار واحد هاي رياضي – واحد هاي عملي و واحد هاي تئوري و همچنين جايگاه شغلي كه داوطلب مي تواند با انتخاب اين رشته در جامعه داشته باشد و يا ميزان درآمد اين رشته هاي خواهد بود.

ناگفته نماند در يك مشاوره انتخاب رشته كنكور سراسري معرفي دانشگاه نيز از اهميت ويژه اي برخوردار خواهد بود كه در اين مرحله انتخاب رشته كنكور حتما به اين مورد نيز توجه خواهد شد.

مرحله سوم مشاوره انتخاب رشته كنكور سراسري 97

دومين مرحله مشاوره انتخاب رشته كنكور سراسري بررسي اهداف داوطلب – تشريح اهداف وي به همراه تشريح نتايج كارنامه هاي مشابه وي خواهد بود ، براي اينكه انتخاب رشته كنكور سراسري صحيحي داشته باشيم بايد ابتدا اهداف داوطلب را تشريح نماييم كه مشاوران ما مي توانند از طريق چندين سوال و پرسشنامه كه همان آزمون رغبت سنجي شغلي و تحصيلي ناميده مي شود داوطلب را از نظر روانشناسي تجزيه و تحليل نمايند و با مذاكره و مقايسه كارنامه هاي قبلي به يك هدف مشترك دست يابند.

مرحله چهارم مشاوره انتخاب رشته كنكور سراسري 97

در اين مرحله كه آخرين مرحله مشاوره انتخاب رشته كنكور سراسري است به بررسي دقيق دفترچه انتخاب رشته كنكور – رتبه و تراز قبولي در رشته هاي هدف در سال هاي گذشته – بررسي ظرفيت دانشگاه هاي و در نهايت انتخاب رشته كنكور سراسري 97 بر اساس اولويت و پر كردن فرم فرم انتخاب رشته كنكور سراسري در دستور كار قرار خواهد گرفت

مزاياي مشاوره انتخاب رشته كنكور سراسري 97 – ايران تحصيل

با توجه به هزينه هاي بسيار بالاي انجام مشاوره انتخاب رشته توسط موسسات مشاوره تحصيلي و نبود مشاور تحصيلي يا مركز مشاوره در برخي نقاط كشور مركز مشاوره انتخاب رشته كنكور ايران تحصيل اين امكان را فراهم آورده تا هر يك از داوطلبان از هر نقطه ايران بتواند جهت انتخاب رشته كنكور با برترين مشاوران انتخاب رشته كنكور كشور كه از بين رتبه هاي برتر كنكور سال هاي گذشته و اساتيد علمي دانشگاه هاي كشور انتخاب شده اند در ارتباط باشند.

انتخاب رشته كنكور 97 را مي توانيد از طريق سيستم مشاوره تحصيلي تلفني ايران تحصيل كه يكي از برترين خدمات آن ارائه مشاوره انتخاب رشته كنكور سراسري مي باشد انجام دهيد علاوه بر اينكه دسترسي از كل كشور به برترين مشاوران انتخاب رشته را فراهم كرده ايم داوطلبان گرامي مي توانند با كمترين هزينه جهت مشاوره انتخاب رشته خود اقدام كنند ضمنا در صورت استفاده از سيستم مشاوره انتخاب رشته كنكور به صورت تلفني هزينه و ديگر مشكلات مشاوره حضوري را نخواهيد داشت.

كانال مشاوره انتخاب رشته كنكور

كانال مشاوره انتخاب رشته كنكور

جهت راهنمايي و مشاوره انتخاب رشته كنكور سراسري 97 – 98 و معرفي رشته هاي تجربي – رياضي – انساني – هنر و زبان و استعداديابي و هدايت تحصيلي و شغلي با مركز مشاوره انتخاب رشته كنكور ايران تحصيل تماس بگيريد

9099072952 – 9092305587 ( استان تهران) در صورت شلوغي خطوط چندين بار تلاش كنيد پاسخگويي از 8 صبح الي 1 شب

مطالب مرتبط :

اعلام نتايج اوليه كنكور سراسري

شهريه رشته فيزيوتراپي پرديس خودگردان

براي قبول شدن در رشته پزشكي چه بايد كرد؟

اعلام نتايج انتخاب رشته كنكور 98

كارنامه كنكور سراسري 98

رشته هاي دانشگاه علوم انتظامي امين

مشاوره تحصيلي انتخاب رشته كنكور

رشته هاي بدون آزمون دانشگاه آزاد بهمن 97

بهترين منابع كنكور سراسري

حذفيات كنكور سراسري انساني

مشاوره قبولي در كنكور

فهرست حذفيات كنكور سراسري 98

انتخاب رشته مجازي دانشگاه آزاد

ثبت نام بدون كنكور دانشگاه آزاد

ثبت نام علمي كاربردي بدون كنكور

مشاوره انتخاب رشته كنكور كارشناسي

مشاوره انتخاب رشته كنكور سراسري

مشاوره انتخاب رشته كنكور

منبع : مشاوره انتخاب رشته كنكور سراسري 98

بازدید : 294
11 زمان : 1399:2

آزمون عملي رشته آهنگسازي

آزمون عملي رشته آهنگسازي

آزمون عملي رشته آهنگسازي

آزمون عملي رشته آهنگسازي براي آن دسته از داوطلباني كه در كنكور هنر ثبت نام نموده‌ و مجاز به انتخاب رشته كنكور سراسري 98 در زير گروه هنر شده اند و پس از انتخاب اين رشته در مرحله اوليه پذيرفته شده اند مي باشد. داوطلبان عزيز توجه داشته باشند كه قبولي نهايي در رشته آهنگسازي منوط به قبولي در آزمون عملي كنكور هنري مي‌باشند.

آ

اطلاعيه آزمون عملي رشته آهنگسازي 98

داوطلبان شركت‌كننده در رشته‌ هاي كنكور هنر، لازم است علاوه بر برخورداري از رتبه لازم، بتوانند در آزمون عملي رشته آهنگسازي نيز پذيرفته شوند. استرس و اضطراب در داوطلبان با توجه به عدم آگاهي در رابطه با منابع معتبر در اين رشته را مي‌توان بالا ارزيابي نمود. به همين دليل اين مقاله را به نحوه موفقيت در آزمون عملي آهنگسازي اختصاص داده‌ايم.

كليه داوطلبان گرامي مي‌توانند پاسخ هرگونه سوال در رابطه با آزمون عملي رشته آهنگسازي را با استفاده از برقراري ارتباط با متخصصين ايران تحصيل با استفاده از شماره تلفن‌هاي 9099072952 (تماس از سراسر كشور) و 9092305587 (تماس از استان تهران) از ساعات 8 صبح الي 1 شب حتي ايام تعطيل بدست آورند. همچنين از مشاوره قبولي در آزمون عملي آهنگسازي نيز، بهره مند گردند.

جهت مشاوره قبولي در آزمون عملي رشته آهنگسازي – آزمون عملي رشته موسيقي دانشگاه آزاد تهران و ديگر جزئيات كنكور هنر 98 و انتخاب رشته از سراسر كشور با شماره هاي زير تماس بگيريد.

9099072952 و در صورت شلوغي 9092305587 ( استان تهران) پاسخگويي از 8 صبح الي 1 شب

جزئيات آزمون عملي رشته آهنگسازي 98

چنانچه شما جزو آن دسته از داوطلباني مي باشيد كه در رشته هاي علوم تجربي و علوم انساني مشغول به تحصيل مي باشيد و حال به انتخاب رشته در كنكور هنر پرداخته ايد، لازم است بدانيد كه چنانچه توانسته ايد در اين آزمون رتبه مجاز را براي پذيرش در اين رشته كسب نماييد، در مرحله دوم اين موضوع مهم است كه بتوانيد در آزمون عملي رشته آهنگسازي موفقيت لازم را كسب نماييد.

نوازندگي و موسيقي را مي توان به پنج دسته تقسيم نمود. نوازندگي جهاني، نوازندگي ايراني، موسيقي نظامي و آهنگسازي تقسيم نمود. نكاتي كه در رابطه با هر كي از اين پنج نوع لازم است بدانيد بسيار مهم مي باشد و شايد رعايت همين نكات مي تواند در موفقيت شما سهم بسزايي را براي قبولي در آزمون عملي رشته آهنگسازي داشته باشد.

راهنماي آزمون عملي رشته آهنگسازي

براي پذيرش در رشته آهنگسازي بايد از چندين مهارت برخوردار باشيد. تفاوتي ندارد كه شما در آزمون عملي رشته دانشگاه آزاد تهران و يا ساير دانشگاه ها شركت مي نماييد، نكته مهم پذيرفته شدن نهايي شما مي باشد. بنابراين قبل از شركت در آزمون نسبت به آمادگي و كسب مهرات ها تلاش نماييد.

آزمون هاي موسيقي بر اساس چندين مفاد صورت مي پذيرد. به عنوان مثال براي موسيقي جهاني داراي دو مفاد مي باشد. بخش اول شامل : سرايش، شنوايي، دوصدايي مي باشد. سرايش شامل خواندن ملودي در گام‌هاي ماژور و مينور- وزن خواني تركيبي و ساده مي باشد. ددر بخش شنوايي داوطلبان لازم است از توانايي يك‌صدايي ملودي تنال برخوردار باشند. دو صدايي را نيز مي توان به صورت تشخيص فواصل ملوديك و هارمونيك دانست.

در بخش دوم آزمون عملي رشته آهنگسازي متقاضيان بايد بتوانند يكي از سازهاي موجود در اركسترهاي سمفونيك را اجرا نمايند. استثنا اين مورد، غير از سازهاي ضربي مي باشد. همچنين اجراي سه قطعه كامل از دوره‌هاي باروك،‌ كلاسيك و رمانتيك براي تمامي داوطلبان در مرحله دوم الزامي مي باشد.

آزمون عملي رشته آهنگسازي با توجه به موسيقي مورد نظر، شامل مفاد متفاوتي مي باشد.

واحدهاي دانشگاهي رشته موسيقي

واحدهاي دانشگاهي رشته موسيقي

واحدهاي دانشگاهي رشته موسيقي

رشته موسيقي همانند ساير رشته هاي دانشگاهي در مقطع كارشناسي ، شامل دروس عمومي و دروس اختصاصي مي باشد. كه در ادامه به ليست دروس عمومي و اختصاصي خواهيم پرداخت.

دروس عمومي رشته موسيقي

معارف اسلامي (1)

معارف اسلامي (2)

اخلاق و تربيت اسلامي

انقلاب اسلامي و ريشه‌هاي آن

تاريخ اسلامي

متون اسلامي و ريشه‌هاي آن

فارسي

زبان خارجي

تربيت بدني (1)

تربيت بدني (2)

دروس تخصصي رشته آهنگسازي

  • تحليل مباني نظري موسيقي
  • سرايش (1)
  • سرايش (2)
  • سرايش (3)
  • سرايش (4)
  • تربيت شنوايي (1)
  • تربيت شنوايي (2)
  • هارموني (1)
  • هارموني (2)
  • مباني فيزيك صوت
  • پيانوي عمومي (1)
  • پيانوي عمومي (2)
  • پيانوي عمومي (3)
  • پيانو (4)
  • پيانو (5)
  • پيانو (6)
  • آشنايي با آهنگسازي قرن بيستم
  • آواز جمعي (1)
  • آواز جمعي (2)
  • تاريخ موسيقي ايران
  • تاريخ موسيقي جهان (1)
  • تاريخ موسيقي جهان (2)
  • آشنايي با موسيقي ايران (1)
  • آشنايي با موسيقي ايران (2)
  • پيوند شعر و موسيقي آوازي
  • كاربرد كامپيوتر در موسيقي
  • سازشناسي موسيقي ايراني
  • سازشناسي موسيقي جهاني (1)
  • سازشناسي موسيقي جهاني (2)
  • هارموني (3)
  • هارموني (4)
  • كنترابوان (1)
  • كنترابوان (2)
  • كنترابوان (3)
  • كنترابوان (4)
  • فرم مقدماتي موسيقي
  • فرم موسيقي (1)
  • فرم موسيقي (2)
  • فرم موسيقي (3)
  • فرم موسيقي (4)
  • هارموني يراتيك (1)
  • هارموني يراتيك (2)
  • اركستراسيون (1)

در اين ليست به برخي از دروس در رشته آهنگسازي اشاره شد. قطعا تجربه نواختن موسيقي در هر يك از اين نوع موسيقي ها مي تواند بسيار كمك كننده باشد تا دانشجويان گرامي بتوانند با موفقيت در دانشگاه فارغ التحصيل شوند.

آزمون عملي رشته موسيقي دانشگاه آزاد تهران

 آزمون عملي رشته موسيقي دانشگاه آزاد تهران

آزمون عملي رشته موسيقي دانشگاه آزاد تهران

متقاضيان ورود به دانشگاه تهران نيز، لازم است در آزمون عملي رشته موسيقي دانشگاه تهران شركت نمايند. با توجه سطح بالاي دانشگاه تهران، مي توان گفت پذيرش در اين دانشگاه نسبت به ساير دانشگاه هاي ديگر سخت تر مي باشد. به همين دليل قبل از زمان مقرر، نسبت به آزمون عملي رشته آهنگسازي اطلاعات لازم را كسب نماييد.

آمادگي در آزمون عملي رشته موسيقي دانشگاه آزاد تهران نيازمند اطلاع دقيق از برخي جزئيات مورد نظر مي باشد. بنابراين داشتن يك مشاور در كنار فردي كه بتواند در كنار شما اطلاعات لازم و نكات مورد نظر را ارائه نمايد، الزامي مي باشد. به همين دليل ارتباط با متخصصين ايران تحصيل براي آمادگي در آزمون عملي رشته آهنگسازي مي تواند بسيار مفيد و موثر باشد.

راه ارتباطي ما با شما داوطلبان عزيز ، شماره هاي موجود در جدول زير مي باشد. كافي است با متخصصين ايران تحصيل تماس حاصل نماييد. مشاورين ما شما را از تمامي جزئيات آزمون عملي رشته آهنگسازي مطلع مي نمايند. كارشناسان ايران تحصيل همه روزه و در هر ساعت از شبانه روز كه مايل باشيدف آماده ارائه خدمات به شما عزيزان خواهند بود.

جهت اطلاع از آزمون عملي رشته آهنگسازي – آزمون عملي رشته موسيقي دانشگاه آزاد تهران با شماره هاي زير تماس بگيريد.

9099072952 و در صورت شلوغي 9092305587 ( استان تهران) پاسخگويي از 8 صبح الي 1 شب

كانال مشاوره آزمون عملي رشته آهنگسازي

كانال مشاوره آزمون عملي رشته آهنگسازي

بيشتر بدانيد

ثبت نام دانشگاه علمي كاربردي

آزمون عملي رشته موسيقي

موفيت در كنكور

زير گروه هاي كنكور هنر

جمع بندي كنكور در يك ماه

روش مطالعه دروس عمومي

نكات طلايي موفقيت در كنكور در كمترين زمان

منابع كنكور هنر سازمان سنجش 98

رشته هاي بدون كنكور هنرستان

آزمون عملي رشته موسيقي دانشگاه آزاد تهران

آزمون عملي رشته موسيقي آزاد

آزمون عملي رشته آهنگسازي دانشگاه آزاد

آزمون عملي رشته آهنگسازي

منبع : آزمون عملي رشته آهنگسازي98

بازدید : 279
11 زمان : 1399:2

منابع نظام جديد كنكور تجربي 98

معرفي منابع نظام جديد كنكور تجربي 98

منابع نظام جديد كنكور تجربي 98

در سال 98 كنكور سراسري به صورت نظام جديد و نظام قديم برگزار مي‌شود. پيرو اطلاعيه سازمان سنج مبني بر برگزاري جداگانه آزمون‌هاي نظام جديد و نظام قديم، داوطلبان گرامي مي‌بايست منابع را متناسب با قديم يا جديد بودن خود تهيه كنند و در زمان مقرر در جلسه حضور يابند. بر اين اساس در منابع نظام جديد كنكور تجربي 98 نسبت به سنوات گذشته دچار تغييراتي ايجادشده است.

منابع نظام جديد كنكور تجربي 98 طبق روال معمول از دو بخش عمومي و تخصصي تشكيل‌شده است. متقاضيان بايد توجه داشته باند كه علاوه از اطلاع از اين منابع، بايد فهرست حذفيات كنكور سراسري 98 را كه در سامانه ايران تحصيل قرار داده‌شده است، تهيه نمايند. بر اين اساس برنامه ريزي كنكور تجربي 98بايد بر اساس منابع نظام جديد كنكور تجربي 98 باشد.

معرفي منابع نظام جديد كنكور تجربي 98

به دليل اينكه كنكور نظام جديد 98 براي اولين بار برگزار مي‌شود، ممكن است داوطلبان در روش‌هاي صحيح درس خواندن براي كنكور دچار سردرگمي شوند و از جاييكه كنكور محل آزمون و خطا نيست، يكي از بهترين راه‌هاي موفقيت در كنكور بررسي روش‌هاي درس خواندن نفرات برتر كنكور است كه به‌طور معمول الگوي بسيار مناسبي براي مسيريابي دانشجويان تجربي و بقيه رشته‌ها مي‌باشند.

طبق اطلاعيه سازمان سنجش منابع نظام جديد كنكور تجربي 98 از كتب درسي سال دهم، يازدهم و دوازدهم طراحي مي‌شود. فهرست و جزئيات اين دروس در ادامه به تفضيل توضيح داده خواهد شد. اما نكته حائز اهميت اين است كه داوطلبان با روش‌هاي نوين مطالعه كنكور آشنا باشند و با مشاوره و برنامه ريزي دقيق براي رسيدن به هدف موردنظر خود تلاش كنند.

سامانه ايران تحصيل به‌واسطه مشاورين و متخصصان مجربي كه دارد و با علم به پيچيدگي‌ها و تغييرات منابع نظام جديد كنكور تجربي 98، آماده ارائه اطلاعات كامل در مورد چگونگي منابع درسي كنكور تجربي نظام جديد، نحوه مطالعه آن‌ها و مخصوصاً بهترين روش مطالعه زيست شناسي كنكور كه يكي از مهم‌ترين منابع درسي كنكور تجربي است، مي‌باشد.

جهت اطلاع دقيق از منابع نظام جديد كنكور تجربي 98 ، منابع درسي كنكور تجربي نظام جديد ،روش‌هاي نوين مطالعه كنكور با مركز مشاوره ايران تحصيل تماس بگيريد

9099072952 در صورت شلوغي خطوط 9092305587 ( استان تهران) پاسخگويي از 8 صبح الي 1 شب

منابع درسي كنكور تجربي نظام جديد

منابع-درسي-كنكور-تجربي-نظام-جديد

منابع-درسي-كنكور-تجربي-نظام-جديد

كنكور سال 98 نيز همچون سنوات گذشته داراي دو دفترچه عمومي و تخصصي به صورت مجزا است و منابع درسي كنكور تجربي نظام جديد با وجود تغييرات ايجاد شده و مجزا شدن نظام جديد و نظام قديم،اما دفترچه عمومي مانند روال سابق از درس‌هاي ادبيات، عربي، فرهنگ و معرف اسلامي و زبان انگليسي تشكيل‌شده است. ضريب اين دروس براي تمامي گرايش‌هاي تجربي مشابه است.

در بخش تخصصي نيز عناوين درس زيست‌شناسي، رياضي، فيزيك، شيمي و زمين‌شناسي نظام قديم و جديد يكسان است. اما به دليل تغييرات محتوايي كه در منابع درسي كنكور تجربي نظام جديد ايجاد شده است، داوطلبان نظام جديد بايد توجه داشته باشند كه حتماً و تنها منابع نظام جديد كنكور تجربي 98 را مورد مطالعه قرار دهند.

به دنبال اين تغييرات و حساسيت كنكور سراسري، بسياري از داوطلبان كنكور تجربي 98 دچار نگراني و استرس مي‌شوند. البته مي‌توان گفت اين استرس تا حدي طبيعي است اما چنانچه بر آن غلبه نشود و برنامه‌ريزي دقيقي صورت نگيرد داوطلب را يك سال عقب خواهد انداخت و باعث شكست وي خواهد شد. مشاورين ايران تحصيل به لحاظ برخورداري از تجربه بسيار بالا داوطلب را در جنبه‌هاي تحصيلي و روانشناسي ياري مي‌كند.

ليست منابع نظام جديد كنكور تجربي 98

ليست-منابع-نظام-جديد-كنكور-تجربي-98.

ليست-منابع-نظام-جديد-كنكور-تجربي-98.

يكي از تفاوت‌هاي بارز منابع نظام جديد كنكور تجربي 98 با منابع كنكور تجربي نظام قديم در اين است كه در نظام قديم سؤالات از كتب پايه‌هاي يازدهم، دوازدهم و پيش‌دانشگاهي طرح مي‌گرديد، اما به دليل حذف شدن مقطع پيش‌دانشگاهي در سالهاي اخير، منابع درسي كنكور تجربي نظام جديد از پايه هاي دهم، يازدهم و دوازدهم است.

در اين بخش برخي از منابع نظام درسي كنكور تجربي نظام جديد را نام خواهيم برد. متقاضيان گرامي مي‌توانند براي اطلاع كامل از همه منابع با كارشناسان ايران تحصيل تماس حاصل نمايند. داوطلبان نظام قديم نيز مي‌توانند براي آگاهي منابع نظام قديم كنكور تجربي 98 به همين سامانه يعني ايران تحصيل مراجعه كرده و تمامي جزييات مربوط به آن را كسب كنند.

منابع درسي كنكور تجربي نظام جديد

منابع درسي كنكور تجربي نظام جديد عمومي تخصصي
پايه دهم
  • فارسي ( كد كتاب 110201 )
  • نگارش ( كد 110202 )
  • دين و زندگي ( 110204 )
  • عربي ( 110206 )
  • زبان انگليسي ( 110230 )
  • رياضي ( كد كتاب 110211 )
  • زيست شناسي ( كد 110216 )
  • فيزيك ( 110214 )
  • شيمي ( 110210 )
پايه يازدهم
  • فارسي ( كد كتاب 111201 )
  • نگارش ( كد 111202 )
  • دين و زندگي ( 111204 )
  • عربي ( 111206 )
  • زبان انگليسي ( 111230 )
  • زمين شناسي ( كد كتاب 111237 )
  • رياضي ( 111211 )
  • زيست ( كد 111216 )
  • فيزيك ( 111244 )
  • شيمي ( 111210 )

سامانه اطلاع از منابع نظام جديد كنكور تجربي 98

با توجه به اينكه كنكور نظام جديد براي اولين بار امسال برگزار مي‌گردد، ممكن است شركت‌كنندگان عزيز دريافتن منابع درست دچار اشتباه يا ترديد شوند و اين خود عامل مهمي است كه ممكن است باعث تنش و يا شكست شود. ازاين‌رو شركت‌كنندگان نظام جديد مي‌توانند براي اطلاع دقيق از منابع كنكور نظام جديد تجربي 98 از طريق سامانه ايران تحصيل كه به‌روزترين و مطمئن‌ترين مرجع تحصيلي است مراجعه كنند.

وانگهي متقاضيان محترم مي‌توانند مشاوره رايگان كنكور تجربي و يا مشاوره تحصيلي تلفني با كارشناسان ايران تحصيل علاوه بر تسلط بر مباحث درسي از تاثير معدل بر كنكور تجربي 98 كه براي بسياري از داوطلبان سؤال‌برانگيز است اطلاع يابند. مشاورين ما نه‌تنها در موضوعات درسي بلكه با مشاوره رواني داوطلبان را هر ازلحاظ راهنمايي مي‌كنند.

متخصصان و كارشناسان ايران تحصيل به‌صورت شبانه‌روزي و در همه ايام هفته چه حضوري و چه از طريق تماس تلفني آمادگي ارائه برنامه ريزي براي كنكور تجربي 98 مي‌باشند. شماره تماس 9099072952 براي داوطلبان در سراسر كشور و شماره 9092305587 براي پاسخگويي به هم هم‌وطن‌هاي تهراني در نظر گرفته شده است.

جهت اطلاع دقيق از منابع نظام جديد كنكور تجربي 98 ، منابع درسي كنكور تجربي نظام جديد ،روش‌هاي نوين مطالعه كنكور با مركز مشاوره ايران تحصيل تماس بگيريد

9099072952 در صورت شلوغي خطوط 9092305587 ( استان تهران) پاسخگويي از 8 صبح الي 1 شب

كانال اعلام جزئيات كنكور تجربي نظام جديد

كانال اعلام جزئيات كنكور تجربي نظام جديد

بيشتر بدانيد

بازدید : 269
11 زمان : 1399:2

منابع كنكور تجربي 98

منابع كنكور تجربي 98

منابع كنكور تجربي 98

يكي از عوامل موفقيت در كنكور تجربي ، داشتن منابع كنكور تجربي 98 است كه از طرف سازمان سنجش و آموزش كشور اعلام مي‌گردد. با توجه به اينكه هر ساله شاهد افزايش تعداد داوطلبان گروه تجربي مي باشيم، بنابراين همين مسئله رقابت سخت تري را به وجود مي آورد. با توجه به اينكه درس زيست شناسي يكي از مهم‌ترين دروس اين رشته محسوب مي‌گردد، بنابراين بهترين روش مطالعه زيست شناسي كنكور به شما كمك زيادي خواهد نمود.

علاوه بر منابع كنكور تجربي 98 اطلاع از فهرست حذفيات كنكور 98 بسيار ضروري است چرا كه آزمون‌هاي سراسري بر اساس همين فهرست‌ها تعيين مي‌گردد. منابع مطالعه كنكور با توجه به فهرست هر گروه آزمايشي تعيين مي‌گردد. روش مطالعه كنكور عمومي سراسري نيز، روش منحصر به فردي است كه هر داوطلب لازم است با توجه به آن اقدام نمايد.

برنامه ريزي كنكور 98 ، با توجه به كنكور نظام قديم و نظام جديد مي تواند متفاوت باشد، براي هر دو نوع متفاوت به نظر مي‌رسد. قطعاً برنامه ريزي، گامي اساسي جهت موفقيت هر داوطلب مي‌باشد كه اين برنامه بر اساس منابع كنكور تجربي 98 صورت مي‌پذيرد. بهترين منابع كنكور تجربي 98 نيز در رابطه با كتاب‌هاي كمك آموزشي و همچنين تست‌هاي مربوطه مي‌باشد.

جهت منابع كنكور تجربي 98 ، بهترين منابع كنكور تجربي 98 ، برنامه ريزي رتبه هاي برتر كنكور تجربي 98 – نحوه برنامه ريزي درست و روش هاي كسب رتبه تك رقمي با مركز مشاوره ايران تحصيل تماس بگيريد

9099072952 سراسر كشور 9092305587 ( استان تهران) پاسخگويي از 8 صبح الي 1 شب حتي ايام تعطيل .

بهترين منابع مطالعه كنكور تجربي 98

بهترين منابع مطالعه كنكور تجربي 98

بهترين منابع مطالعه كنكور تجربي 98

بهترين منابع مطالعه كنكور تجربي 98 در هر درس متفاوت مي‌باشد. بنابراين با توجه به دروس مختلف، ما در ادامه به ذكر تمامي منابع معتبر آن خواهيم پرداخت. همچنين با توجه به دو بخشي شدن آزمون سراسري و تفاوت منابع كنكور تجربي 98 براي داوطلبان نظام قديم و جديد متفاوت مي‌باشد. به همين دليل با توجه به نوع نظام خود، لازم است نسبت به خريد منابع اقدام نماييد.

بزرگ‌ترين حسن بهترين منابع مطالعه كنكور تجربي 98 را مي‌توان در رابطه با منطبق بودن آن با آزمون سراسري دانست. بنابراين با مطالعه دقيق هر يك از اين منابع، خواهيد توانست به راحتي خود را براي كنكور آماده نماييد. در ادامه به ذكر منبع هر يك از دروس تخصصي و عمومي متناسب با نظام قديم و نظام جديد خواهيم پرداخت.

براي اطلاع دقيق از بهترين منابع كنكور تجربي 98 و تاثير معدل بر كنكور تجربي98 مي‌توانيد با مشاورين و متخصصين ايران تحصيل تماس حاصل نماييد. مشاورين و متخصصين ايران تحصيل آماده ارائه خدمات به شما داوطلبان عزيز مي‌باشند. منابع كنكور تجربي 98 به صورت كامل و دقيق را در اختيار شما قرار مي دهند. براي برقراري ارتباط با مشاورين ايران تحصيل كافي است با شما هر هاي مندرج در سايت تماس حاصل نماييد.

معرفي منابع كنكور تجربي 98 براي داوطلبان نظام قديم و نظام جديد متفاوت مي باشد.

منابع عمومي كنكور تجربي 98

منابع عمومي كنكور تجربي نظام جديد به شرح زير مي باشند. كليه متقاضيان توجه داشته باشند كه منابع معرفي شده در ادامه ، منابع سازمان سنجش مي باشند كه با توجه به تمامي دروس و همچنين برنامه ريزي هر يك از آنان صورت مي پذيرد.

كتب عمومي دهم نظام جديد :

  • فارسي ( كد كتاب 110201 )
  • نگارش ( كد 110202 )
  • دين و زندگي ( 110204 )
  • عربي ( 110206 )
  • زبان انگليسي ( 110230 )

كتب عمومي يازدهم نظام جديد :

  • فارسي ( كد كتاب 111201 )
  • نگارش ( كد 111202 )
  • دين و زندگي ( 111204 )
  • عربي ( 111206 )
  • زبان انگليسي ( 111230 )

منابع كنكور تجربي 98 اختصاصي

كتب تخصصي دهم تجربي

  • رياضي ( كد كتاب 110211 )
  • زيست شناسي ( كد 110216 )
  • فيزيك ( 110214 )
  • شيمي ( 110210 )

منبع تخصصي يازدهم نظام جديد

  • زمين شناسي ( كد كتاب 111237 )
  • رياضي ( 111211 )
  • زيست ( كد 111216 )
  • فيزيك ( 111244 )
  • شيمي ( 111210 )

تغييرات ايجاد شده در آزمون سراسري 98

تغييرات ايجاد شده در آزمون سراسري 98

تغييرات ايجاد شده در آزمون سراسري 98

با توجه به گروه آزمايشي، هر يك از داوطلبان مي توانند با توجه به گروه مورد نظر خود نسبت به ثبت نام و همچنين داشتن منابع مربوطه اقدام نماييد. همانطور كه ذكر گرديدف منابع معرفي شده آزمون نظام قديم و نظام جديد با يكديگر متفاوت مي باشد. طرح سوالات در هر يك از آزمون‌ها بر اساس منابع كنكور تجربي 98 مي‌باشد. داشتن منابع دقيق همانند داشتن مواد غذايي خوب براي طبخ يك غذا مي‌باشد، بنابراين با توجه به اين منابع معتبر بهتر مي‌توانيد براي كنكور سراسري خود را آماده نماييد.

با در نظر گرفتن تغييراتي كه در ثبت نام كنكور سراسري98 نسبت به ساير آزمون‌ها به وجود آمده است ، ممكن است داوطلبان كمي در رابطه با منابع مطالعه كنكور تجربي و همچنين نوع آزمون سؤالات متعددي داشته باشند. حذف پيش دانشگاهي موجب شده است كه داوطلبان كمي نگراني در رابطه با منابع و همچنين موارد مختلف داشته باشند. در اين رابطه بايد بگوييم كه چهارچوب اصلي همانند سال‌هاي گذشته مي‌باشد و در اين مورد تغييرات زيادي را شامل مي گردد. اما در رابطه با جزئيات برخي از دروس مختلف شاهد تغييراتي جزئي مي‌باشيم .

چنانچه در رابطه با اين تغييرات دچار نگراني شده‌ايد، بايد بگوييم جاي هيچ گونه نگراني وجود نخواهد داشت. همچنين كليه داوطلبان مي‌توانند در مورد نحوه مطالعه دروس تخصصي رشته تجربي همانند زيست شناسي ، اطلاعات جامع و كاملي به دست آورند. بهترين منابع كنكور تجربي 98 موجب مي‌شود تا شما كاملاً با استفاده از اين كتب در رابطه با نوع تست‌هاي موجود و همچنين نحوه طرح سؤالات آشنا شويد.

معرفي بهترين منابع كنكرو تجربي 98

براي كسب اطلاع دقيق از منابع كنكور تجربي و استفاده از مشاوره رايگان كنكور تجربي 98 لازم است بامشاورين ايران تحصيل تماس حاصل نماييد. مشاورين و متخصصين ايران تحصيل آماده ارائه خدمات مشاوره كنكور به شما داوطلبان عزيز مي باشند. خريد هر نوع كتاب تست علاوه بر اينكه شما را نسبت به تلاش خود نااميد مي نمايد، مي تواند منجر دلسردي شما نيز گردد. به همين دليل با دقت تمام دقت خود را در كسب بهترين اطلاعات نمايند.

يكي از موارد مهمي در كه بسيار در سرعت تست زني شما موثر مي باشد، استفاده از بهترين منابع كنكور تجربي 98 مي باشد. به همين دليل هر داوطلبي با استفاده از اين منابع، مي تواند مرور بسيار عالي بر كتب درسي خود داشته باشد. موفقيت در كنكور نيازمند برنامه ريزي درست و دقيق است كه بدون داشتن اين برنامه ريزي موفقيت هرگز به وجود نخواهد آمد.

براي كسب اطلاعات كامل در رابطه با منابع كنكور تجربي 98 ، انتخاب رشته تجربي و همچين بهترين منابع كنكور سراسري تجربي 98 نظام قديم ، مي توانيد با مشاوره تحصيلي تلفني ايران تحصيل تماس حاصل نماييد. مشاورين و متخصصين ما، همه روزه و در هر ساعت از شبانه روز، آماده ارائه خدمات به شما داوطلبان عزيز مي باشند. كافي است با شماره هاي مندرج در سايت تماس حاصل نماييد تا متخصصين ما همه روزه و در هر ساعت از شبانه روز به شما خدمات لازم را ارائه نمايند.

جهت منابع كنكور تجربي 98 ، بهترين منابع كنكور تجربي 98 ، نحوه برنامه ريزي درست و روش هاي كسب رتبه تك رقمي با مركز مشاوره ايران تحصيل تماس بگيريد

9099072952 سراسر كشور 9092305587 ( استان تهران) پاسخگويي از 8 صبح الي 1 شب حتي ايام تعطيل .

كانال اطلاع رساني منابع كنكور تجربي 98

كانال اطلاع رساني منابع كنكور تجربي 98

بيشتر بدانيد

چگونه تست بزنيم

مشاوره موفقيت در كنكور سراسري

مشاوره تضميني كنكور 98

مشاوره انتخاب رشته كنكور سراسري 97 – 98

چگونه پزشكي قبول شويم

ضرايب دروس كنكور تجربي 98

مشاوره و برنامه ريزي كنكور سراسري 98

روش هاي مطالعه نفرات برتر كنكور رياضي و تجربي

بهترين منابع كنكور سراسري تجربي 98 نظام قديم

بهترين منابع كنكور تجربي 98

منابع كنكور تجربي 98

منبع : بهترين منابع كنكور تجربي

بازدید : 284
11 زمان : 1399:2

ضرايب دروس كنكور تجربي 98

ترتيب-ضرايب-دروس-كنكور-تجربي-98

ضرايب دروس كنكور تجربي 98

جذابيت گرايش‌هاي رشته تجربي بخصوص پزشكي و پيراپزشكي در سال‌هاي اخير باعث شده كه اين رشته از محبوبيت خاصي در بين داوطلبان كنكور سراسري برخوردار شود. همين امر موجب بالا رفتن تعداد متقاضيان و سنگين‌تر شدن رقابت ميان داوطلبان كنكور تجربي 98 شده است. حال كاملاً مشخص است كهقبولي در كنكور سراسري مستلزم هدفمند بودن مطالعه در اين مسير است. آگاهي از ضرايب دروس كنكور تجربي 98 يكي از مهم‌ترين عوامل تأثيرگذار در اين هدفمندي است.

دليل لزوم آگاهي از ضرايب دروس كنكور تجربي 98 در اين است كه داوطلب علاوه بر اينكه بر ميزان اهميت هر يك از دروس در قبولي رشته مورد نظر خود مطلع مي‌شود، با صرف وقت و دقت بيشتري بر روي آن دروس احتمال موفقيت خود را تا حد زيادي بالا ببرد. البته اين به معني كنار گذاشتن باقي دروس نيست بلكه الويت بندي درس‌ها را شامل مي‌شود.

ترتيب ضرايب دروس كنكور تجربي 98

دروس رشته تجربي به دو دسته عمومي و تخصصي تقسيم مي‌شوند. همان‌طور كه مي‌دانيد عناوين درس‌هاي عمومي در تمامي رشته‌ها مشابه است و در همه زيرگروه‌ها ضريب يكساني دارند. اين دروس شامل ادبيات و زبان فارسي با ضريب 4 ، فرهنگ و معارف با ضريب 3، عربي ضريب 2 و زبان انگليسي با ضريب 2 مي‌باشند. البته بايد در نظر داشت كه روش مطالعه كنكور عمومي سراسري روشي منحصربه‌فرد است كه داوطلب بايد با آن آشنا باشد.

دروس تخصصي تجربي عليرغم تغييرات ايجادشده در سيستم آموزشي و مجزا شدن نظام قديم و نظام جديد، شامل درس‌هاي زيست‌شناسي، رياضي، فيزيك، شيمي و زمين‌شناسي مي‌باشد. اين رشته داراي 5 زيرگروه مي‌باشد كه ضرايب دروس كنكور تجربي 98 در هر يك از اين زيرگروه‌ها متفاوت است.

همان‌طور كه گفته شد كنكور تجربي 98 به‌صورت نظام قديم و نظام جديد برگزار مي‌شود. بنابراين مي‌توان گفت كه برنامه ريزي كنكور 98 نسبت به سال‌هاي پيش كمي متفاوت است. به اين منظور داوطلبان مي‌توانند منابع كنكور تجربي 98 را در سامانه ايران تحصيل مشاهده كنند و از فهرست حذفيات كنكور 98مطلع شوند. مشاورين ما با بهترين برنامه‌ريزي روزانه متقاضي گرامي را با يك شيوه صحيح مطالعاتي آشنا مي‌كنند.

جهت اطلاع دقيق از ضرايب دروس كنكور تجربي 98 ، مباحث مهم كنكور تجربي 98 ، مشاوره مشاوره تحصيلي با مركز مشاوره ايران تحصيل تماس بگيريد

9099072952 سراسر كشور 9092305587 ( استان تهران) پاسخگويي از 8 صبح الي 1 شب حتي ايام تعطيل .

مباحث مهم كنكور تجربي 98

مباحث مهم تجربي 98

مباحث مهم تجربي 98

پس از اينكه داوطلب، مهم‌ترين گام يعني شناسايي منابع و ضرايب دروس كنكور تجربي 98 را برداشت، حال نوبت به شناخت مباحث مهم كنكور تجربي 98 مي‌رسد. با توجه به زمان باقي‌مانده تا كنكور سراسري تجربي 98 و مباحث سنگين و البته حجيم اين رشته، چنانچه متقاضي بخواهد تمامي فصول و مطالب كتب را مطالعه كنند، مسلماً هم ذهن خود را پراكنده خواهد كرد و هم با صرف زمان‌بر روي مطالب بي‌اهميت تنها وقت خود را تلف كرده است.

شايد بتوان گفت كه يكي از مهم‌ترين مباحث مهم كنكور تجربي 98 مربوط به درس زيست‌شناسي است. به‌طوري‌كه اگر كارنامه قبول‌شدگان رشته پزشكي را بررسي كنيم متوجه خواهيم شد كه درصد بالاي اين درس تا چه حد در موفقيت آن‌ها اثرگذار بوده است. برخي از مهم‌ترين فصل‌هاي درس زيست عبارت‌اند از، قلب، پروتئين‌سازي، رشد و توليدمثل، مبحث گياهي، ميكروب، عصب‌شناسي و گوارش.

اگر به ضرايب دروس كنكور تجربي 98 نگاهي بي اندازيم خواهيم ديد كه يكي ديگر از مباحث مهم كنكور تجربي 98 درس فيزيك است. سؤالات اين درس به دليل دوبخشي بودن تعريفي و فرمولي، مفهومي و عموماً دشوار هستند. سامانه ايران تحصيل با معرفي روش مطالعه فيزيك كنكور با سه گام طلايي در يادگيري فيزيك و همچنين روش PQR5 كه از بهترين شيوه‌هاي يادگيري فيزيك كنكور است، آموزش اين درس را بسيار راحت كرده است.

شناخت ضرايب دروس كنكور تجربي 98 اولين گام براي رسيدن به موفقيت است.

چگونگي ضرايب دروس كنكور تجربي 98

چگونگي ضرايب دروس كنكور تجربي 98

چگونگي ضرايب دروس كنكور تجربي 98

همان‌طور كه در بالا ذكر شد رشته تجربي داراي 5 زيرگروه است كه در هر يك رشته‌هايي قرار مي‌گيرد كه ضرايب دروس تخصصي در آن‌ها يكسان است. در ادامه علاوه بر آشنايي با اين زيرگروه‌ها، ضرايب دروس كنكور تجربي 98 را در هركدام بررسي مي‌كنيم. به دليل نامتفاوت بودن ضرايب دروس عمومي براي كليه زيرگروه‌ها و يادآوري آن‌ها در بالا، از ذكر دوباره اين دروس در اينجا خودداري مي‌كنيم.

زيرگروه 1
زيست شناسي (4)، رياضي (2)، فيزيك (2)، شيمي (3)، زمين شناسي (0)

پزشكي ، دندانپزشكي ، دامپزشكي ، بينايي سنجي ، كاردرماني ، فيزيوتراپي ، مامايي ، گفتار درماني ، شنوايي شناسي ، پرستاري ، تغذيه ، اعضاي مصنوعي و وسايل كمكي ، اتاق عمل ، هوشبري ، مدارك پزشكي ، علوم آزمايشگاهي و …

زيرگروه 2 زيست شناسي (4)، رياضي (3)، فيزيك (2)، شيمي (4)، زمين شناسي (1)

داروسازي ، دبيري شيمي ، شيمي محض و شيمي كاربردي ، دوره كارداني شيمي (پدافند جنگ هاي ش.م.ه) ، ناوبري و فرماندهي كشتي ، كارداني شيمي كاربردي

زيرگروه 3 زيست شناسي (2)، رياضي (2)، فيزيك (2)، شيمي (3)، زمين شناسي (4)

زمين شناسي ، دبيري زمين شناسي

زيرگروه 4 زيست شناسي (2)، رياضي (4)، فيزيك (2)، شيمي (3)، زمين شناسي (1)

حسابداري ، مديريت (تمام گرايش ها) ، مديريت فرهنگي هنري ، مديريت بازرگاني دريايي ، علوم اقتصادي (تمام گرايش ها) ، معارف اسلامي و علوم سياسي ، الهيات و معارف اسلامي (تمام گرايش ها) ، معارف اسلامي و حقوق (تمام گرايش ها) ، ادبيات و زبان عربي ، …

زيرگروه 5 زيست شناسي (2)، رياضي (4)، فيزيك (2)، شيمي (3)، زمين شناسي (1)

تكنولوژي توليدات دامي ، تكنولوژي شيلات ، تكنولوژي چوب ، تكنولوژي مرتع و آبخيزداري ، تكنولوژي محيط زيست ، مهندسي كشاورزي (تمام گرايش ها) ، مهندسي منابع طبيعي (تمام گرايش ها) ، مهندسي فضاي سبز ، كتابداري در شاخه پزشكي ، مديريت خدمات بهداشتي و درماني …

سامانه انتشار ضرايب دروس كنكور تجربي 98

ازآنجايي‌كه برنامه‌ريزي براي رسيدن به هدف موردنظر در كنكور سراسري تجربي همچون ساير رشته‌ها، مستلزم آگاهي از ضرايب دروس كنكور تجربي 98 است ما در بالا اين ضرايب را معرفي و برخي از مباحث مهم كنكور 98 را بررسي كرديم. داوطلبان گرامي مي‌تواند براي كسب اطلاعات دقيق و جامع درباره اين مباحث با كارشناسان ما در ارتباط باشند.

مشاورين و متخصصين ايران تحصيل با ارائه مشاوره رايگان كنكور تجربي 98 بهترين منابع مطالعه كنكور تجربي و كتابهاي تست زني را به داوطلبان عزيز معرفي مي‌كنند. از سوي ديگر كارشناسان سامانه ايران تحصيل با آموزش روش‌هاي افزايش سرعت تست زني كنكور به داوطلبان كمك خواهند كرد تا در فرصت باقي‌مانده از رقيبان خود پيشي بگيرند.

همكاران ما در تمامي ساعات شبانه‌روز آماده خدمت‌رساني به اين عزيزان است. عزيزان مي‌توانند از طريق شماره‌ 9099072952 و در صورت شلوغي خطوط 9092305587 ( استان تهران)با متخصصين ما تماس بگيرند و در تمامي مراحل از ابتدا تا زمان برگزاري كنكور از راهنمايي‌هاي اين متخصصان استفاده كنند.

جهت اطلاع دقيق از ضرايب دروس كنكور تجربي 98 ، مباحث مهم كنكور تجربي 98 ، مشاوره مشاوره تحصيلي با مركز مشاوره ايران تحصيل تماس بگيريد

9099072952 سراسر كشور 9092305587 ( استان تهران) پاسخگويي از 8 صبح الي 1 شب حتي ايام تعطيل .

كانال اطلاع رساني ضرايب دروس كنكور تجربي 98

كانال اطلاع رساني ضرايب دروس كنكور تجربي 98

بيشتر بدانيم

رشته بينايي سنجي

ثبت نام كنكور سراسري

ضرايب دروس كنكور رياضي 98

برنامه ريزي براي كنكور تجربي

منابع نظام قديم كنكور تجربي 98

انتخاب رشته كنكور تجربي

ضرايب دروس كنكور انساني

مصاحبه با نفرات برتر كنكور

ضرايب دروس كنكور تجربي 98 – 99

منبع : ضرايب دروس كنكور تجربي 98 – 99

بازدید : 289
11 زمان : 1399:2

براي قبول شدن در رشته پزشكي چه بايد كرد؟

براي قبول شدن در رشته پزشكي چه بايد كرد؟

براي قبول شدن در رشته پزشكي چه بايد كرد؟

براي قبول شدن در رشته پزشكي چه بايد كرد؟ يكي از سؤالاتي كه داوطلبان كنكور تجربيدارند، در رابطه با قبولي در رشته پزشكي است. با توجه به محبوبيت اين رشته خصوصاً در سال‌هاي اخير، رقابت شديدي را براي داوطلبان گروه آزمايشي تجربي فراهم نموده است.ضرايب دروس كنكور تجربي در هر يك از رشته‌ها متفاوت مي‌باشد بنابراين درصدهاي شما لازم است در زيرگروه مربوطه بالا باشد.

براي قبول شدن در رشته پزشكي چه بايد كرد؟ براي اين قبولي ابتدا بايد از منابع كنكور تجربياطلاع دقيقي را بدست آوريد. زيرا اساس كار و مطالعه شما كتب مورد نظري است كه مطالعه خواهيد نمود. منابع نظام جديد كنكور تجربي در سال‌هاي اخير تغيير نموده است. به همين دليل قبل از ثبت نام از اين تغيير به خوبي آگاه شويد تا بتوانيد در كنكور تجربي 98 موفقيت لازم را به دست آوريد.

در ادامه علاوه بر ارائه اطلاعات لازم در رابطه با قبول شدن در رشته پزشكي چه بايد كرد؟ قصد داريم تا 12 اصل مهم براي قبولي در رشته پزشكي را به تمامي داوطلبان عزيز توضيح دهيم. براي مشاوره قبولي در رشته پزشكي مي توانيد با متخصصين ايران تحصيل ، در ارتباط باشيد. كافي است با استفاده از شماره تلفن‌هاي 9099072952 (تماس از سراسر كشور) و 9092305587 (تماس از استان تهران) از ساعات 8 صبح الي 1 شب حتي ايام تعطيل تماس حاصل نماييد.

جهت مشاوره و راهنمايي براي قبول شدن در رشته پزشكي چه بايد كرد؟12 اصل مهم براي قبولي در رشته پزشكي جهت مشاوره و راهنمايي با رتبه هاي برتر كنكور با مركز مشاوره ايران تحصيل تماس بگيريد

9099072952 در صورت شلوغي خطوط 9092305587 ( استان تهران) پاسخگويي از 8 صبح الي 1 شب

چگونه رشته پزشكي قبول شويم

چگونه رشته پزشكي قبول شويم

چگونه رشته پزشكي قبول شويم

در پاسخ به سوال براي قبول شدن در رشته پزشكي چه بايد كرد؟ بايد گفت خود را بشناسيد! شايد شنيدن اين جمله كمي عجيب به نظر برسد اما حقيقت اين است كه عمل به اين جمله بسيار مهم مي باشد. انسان‌ها به دنبال نيازها و اهداف خود در حركت‌اند ، بنابراين ابتدا نيازهاي خود را بشناسيد زيرا اين نيازها به اهداف شما براي حركت تبديل خواهند شد.

قبل از اينكه به دنبال پاسخ سوال براي قبول شدن در رشته پزشكي چه بايد كرد؟ باشيد، ابتدا بهتر است در رابطه با شخصيت خود اطلاعات لازم را كسب نماييد. به‌عنوان مثال آيا از اراده قوي براي قبولي و همچنين تلاش پشتكار براي اخذ مدرك پزشكي برخورداريد؟ آيا از صبوري لازم براي انجام وظيفه در اين حرفه بهره‌مند مي باشيد؟ پاسخ اين سؤالات مي‌تواند اطمينان شما را در رابطه با مناسب يا نامناسب بودن انتخاب رشته تعيين نمايد.

اينكه يك مشاور خبره در كنار شما باشد، مي‌تواند به شما در رسيدن به پاسخ براي قبول شدن در رشته پزشكي چه بايد كرد؟ كمك نمايد. ما در اين مقاله سعي داريم اطلاعات مفيدي را به داوطلبان گروه علوم تحربي ارائه نماييم. همچنين عمل به 12 اصل مهم براي قبولي در رشته پزشكي مي‌تواند بسيار كمك كننده باشد تا با استفاده از همين اصول ، به نتيجه مطلوب خود دست‌يابيد.

من پزشكي قبول ميشم!

من پزشكي قبول ميشم . بله كاملا درست است. همين جمله را با خودتان تمرين كنيد. با خودتان بگوييد من به راحتي ميتونم قبول بشم. كافي كه يك تلاش كنم. يكي از پاسخ هايي كه مي توان به سوال براي قبول شدن در رشته پزشكي چه بايد كرد؟ داد، همين تلقين مثبت است. تلقين مثبت بسيار كارساز مي باشد و هر يك از داوطلبان كمك مي نمايد تا در آينده در اين رشته ها پذيرفته شوند.

از داوطلبان گروه تجربي كه در سال هاي گذشته شركت نموده اند و موفق به پذيرش در رشته پزشكي شده اند نيز مي توانيد سوال كنيد. من رشته پزشكي قبول شدم و به همين دليل مي توانم به شما براي قبولي كمك نمايم. تجربه را مي توان يكي از مهم ترين عواملي دانست راه و چاه را به شما نشان مي دهد و از بسياري از سردرگمي ها شما را نجات خواهد داد.

براي قبول شدن در رشته پزشكي چه بايد كرد؟خود را باور داشته باشيد و اصولي گام برداريد!

12 اصل مهم براي قبولي در رشته پزشكي

12 اصل مهم براي قبولي در رشته پزشكي

12 اصل مهم براي قبولي در رشته پزشكي

در ادامه به ترتيب اولويت 12 اصل مهم براي قبولي در رشته پزشكي را براي شما عزيزان شرح خواهيم داد. تا پس از اطلاع از آن ، در رابطه با اصول مهمي كه به شما براي قبولي كمك مي نمايد، آگاه شويد.

  1. برنامه ريزي نماييد : يكي از مواردي كه ما در رابطه با 12 اصل مهم براي قبولي در رشته پزشكي بر آن تاكيد داريم، در رابطه با برنامه ريزي درست و اصولي و مهم براي قبولي مي باشد. حتي اگر تمام كتاب هاي دنيا را نزد خود جمع آوري نماييد اما براي مطالعه آن برنامه ريزي نداشته باشيد، نخواهيد توانست موفقيت لازم را به دست آوريد.
  2. دروس عمومي را تقويت نماييد : يكي از اشتباهاتي كه داوطلبان گروه علوم تجربي براي قبولي در رشته مورد علاقه خود همانند رشته پزشكي دارند ،به كم اهيمتي براي بالا بردن درصدهاي دروس عمومي مي باشد. بديهي است كه تاثير دروس تخصصي بسيار بيشتر از دروس عمومي است اما اگر نگاهي به درصدهاي كارنامه قبولي پزشكي بيندازيد، حتما متوجه اين مساله خواهيد شد كه درصدهاي عمومي براي داوطلبان هر يك از اين رشته ها بالا مي باشد.
  3. نگاهي به دروس و واحدهاي رشته پزشكي بيندازيد : اين توصيه اي را ما در 12 اصل مهم براي قبولي در رشته پزشكي قرار داده ايم زيرا اين كار مي تواند آشنايي شما را با دروس و واحدهاي اين رشته شود و همچنين موجب مي شود شما با توجه به اين آشنايي قبولي در رشته پزشكي را نزديك تر احساس كنيد.
  4. روش مطالعه صحيحي داشته باشيد : يكي از پاسخ هاي ما به سوال براي قبول شدن در رشته پزشكي چه بايد كرد؟ همين مورد مي باشد. روش مطالعه يكي از موارد بسيار مهمي است كه مي تواند شما را براي قبولي در اين رشته كمك نمايد و يا موجب عدم موفقيت شما داوطلبان عزيز گردد. زيرا كند خواني، تند خواني و …. اصول و قواعد خود را خواهد داشت.
  5. فراوان تست بزنيد : تست زني در حكم تمرين براي قبولي و آمادگي مي تواند عمل نمايد. به همين دليل هر يك از داوطلبان عزيز مي توانند با استفاده از مطالعه دقيق و تحليل و آناليز هر يك از سوالات ، به كمترين اشتباه به هنگام كنكور مبتلا شوند.
  6. من پزشكي قبول ميشم را تكرار كنيد : تكرار و تلقين مثبت مي تواند بسيار كمك كننده باشد. يكي از پاسخ هايي كه ما به داوطلبان عزيز در رابطه با سوال براي قبول شدن در رشته پزشكي چه بايد كرد؟ مي دهيم تكرار و تمرين همين جمله مثبت مي باشد.
  7. از درصدهاي دروس براي قبولي پزشكي آگاه باشيد : هدف شما چه دانشگاهي است؟ آيا در رابطه با درصدهاي دروس و رتبه كافي براي قبولي در اين رشته آگاه هستيد؟

داوطلبان عزيز مي توانند با استفاده از شماره تماس هاي مندرج در جداول زير، نسبت به سوالبراي قبول شدن در رشته پزشكي چه بايد كرد؟ به پاسخ صحيحي دست يابند. همچنين ادامه 12 اصل مهم براي قبولي در رشته پزشكي را با كمك متخصصين و مشاورين ايران تحصيل به دست آورند.

جهت مشاوره و راهنمايي براي قبول شدن در رشته پزشكي چه بايد كرد؟12 اصل مهم براي قبولي در رشته پزشكي ، با مركز مشاوره ايران تحصيل تماس بگيريد

9099072952 در صورت شلوغي خطوط 9092305587 ( استان تهران) پاسخگويي از 8 صبح الي 1 شب

كانال مشاوره قبولي در رشته پزشكي

كانال مشاوره قبولي در رشته پزشكي

بيشتر بدانيد

جمه بندي كنكور در يك ماه

من پزشكي قبول ميشم

ثبت نام كنكور سراسري

ضرايب دروس كنكور رياضي 98

برنامه ريزي براي كنكور تجربي

منابع نظام قديم كنكور تجربي 98

مشاوره انتخاب رشته كنكور سراسري 97 – 98

چگونه پزشكي قبول شويم

موفقيت در كنكور

برنامه ريزي براي كنكور تجربي 98

اعتراض به نتيجه كنكور سراسري 98

براي قبول شدن در رشته پزشكي چه بايد كرد؟

من پزشكي قبول ميشم

12 اصل مهم براي قبولي در رشته پزشكي

منبع : براي قبول شدن در رشته پزشكي چه بايد كرد؟

بازدید : 266
11 زمان : 1399:2

رشته هاي دانشگاه پيام نور كارشناسي

رشته هاي دانشگاه پيام نور كارشناسي

ثبت نام بدون كنكور دانشگاه پيام نور – رشته هاي دانشگاه پيام نور كارشناسي

اطلاعات بيشتر با مركز ايران تحصيل تماس حاصل فرماييد

9099072952 و در صورت شلوغي خطوط 9092305587 ( استان تهران)

تماس از سراسر كشور از طريق تلفن ثابت پاسخ گويي از 8 صبح تا 1 شب

ويژگي هاي دانشگاه پيام نور براي تحصيل

در چند سال اخير اكثر موسسات آموزش عالي و دانشگاه هاي كشور اقدام به جذب دانشجو به صورت بدون كنكور و با سوابق تحصيلي كرده اند. هر كدام از اين موسسات شرايطي را براي تحصيل دارند.

دانشگاه پيام نور نيز شرايطي نسبتا متعادل نسبت به ديگر موسسات آموزش عالي دارد كه همين موضوع سبب گشته گرايش بيشتر دانشجويان به ثبت نام بدون كنكور دانشگاه پيام نور باشد.

از جمله شرايطي كه سبب گرايش بيشتر دانشجويان به دانشگاه پيام نور شده كمتر بودن ميزان شهريه دانشگاه پيام نور نسبت به دانشگاه هاي آزاد و علمي كاربردي و غير انتفاعي است. ضمنا كلاس هاي درسي اين دانشجويان از حالت رفع اشكال به آموزشي درآمده است ولي با اين وجود هنوز حضور دانشجو در كلاس هاي آموزشي اجباري نيست.

يكي ديگر از نقاط قوت ثبت نام بدون كنكور دانشگاه پيام نور اين است كه در سيستم آموزشي دانشگاه پيام نور بدون كنكور سوالات امتحاني دانشجويان به صورت هماهنگ كشوري طرح ميگردد و همين موضوع نيز سبب شانس بيشتر موفقيت دانشجويان دانشگاه پيام نور در كنكور كارشناسي ارشد مي گردد در ادامه به رشته هاي دانشگاه پيام نور كارشناسي مي پردازيم .ضمنا ثبت نام بدون كنكور دانشگاه پيام نور در كليه رشته هاي رياضي _ تجربي _انساني _ هنر و زبان انجام ميگردد اميد است تمام دانشجويان گرامي با توجه به استعداد ها و علايق دروني شان مسير درست را برگزينند.

رشته هاي دانشگاه پيام نور كارشناسي :

رشته هاي دانشگاه پيام نور كارشناسي _ علوم اجتماعي

(( جغرافيا طبيعي _ اقليم شناسي )) _ (( تاريخ )) _((جغرافيا انساني_ روستايي )) ((جغرافيا انساني_ شهري ))_(( جغرافيا برنامه ريزي روستايي )) _(( جغرافيا طبيعي _ ژئوموفولوژي ))_(( ژئوموفولوژي )) _(( آب و هوا شناسي )) _(( علوم اجتماعي _ پژوهشگري علوم اجتماعي )) _(( علوم اجتماعي _ برنامه ريزي اجتماعي )) _(( علوم اجتماعي _ تعاون و رفاه اجتماعي )) _(( علوم اجتماعي _ مدد كاري اجتماعي )) _(( علوم ارتباطات _ روزنامه نگاري )) _(( علوم سياسي ))

رشته هاي دانشگاه پيام نور كارشناسي _ مديريت و اقتصاد و حسابداري

(( حسابداري ))_(( مديريت دولتي ))_(( مديريت صنعتي ))_ (( مديريت بازرگاني )) _(( علوم اقتصاد نظري )) _(( مديريت جهانگردي ))

رشته هاي دانشگاه پيام نور كارشناسي _ زبان هاي خارجه و ادبيات

(( مترجمي زبان انگليسي ))_(( زبان ادبيات فارسي )) _(( زبان ادبيات عربي ))_(( زبان ادبيات انگليسي ))

رشته هاي دانشگاه پيام نور كارشناسي _ علوم تربيتي و روان شناسي

  • (( كتابداري ))
  • (( روانشناسي عمومي ))
  • (( مشاوره و روانشناسي ))
  • (( تربيت بدني و علوم ورزشي ))
  • (( علوم و اطلاعات و دانش شناسي ))
  • (( علوم ورزشي گرايش علوم زيستي ورزش ))
  • (( علوم تربيتي گرايش پيش دبستاني و دبستاني ))
  • (( علوم تربيتي گرايش مديريت برنامه ريزي آموزشي ))

رشته هاي دانشگاه پيام نور كارشناسي علوم پايه

(( آمار و كاربرد ها ))_(( رياضي _ محض ))_(( رياضي _ كاربردي ))_(( شيمي محض ))_(( شيمي _ كاربردي ))_(( علوم كامپيوتر ))_(( فيزيك _ هسته اي ))_(( فيزيك _ حالت جامد ))_(( فيزيك _ اتمي و مولكولي ))_(( زيست شناسي _ علوم گياهي ))_(( زيست شناسي _ عمومي ))_(( زمين شناسي _ محض )) _(( زمين شناسي _كاربردي ))

رشته هاي دانشگاه پيام نور كارشناسي علوم كشاورزي

  • (( مهندسي علوم كشاورزي ))
  • (( مهندسي كشاورزي _ آب و خاك ))
  • (( مهندسي كشاورزي علوم دامي ))
  • (( مهندسي منابع طبيعي _ محيط زيست ))
  • (( مهندسي مديريت و آباداني روستا ))
  • (( علوم مهندسي آب خوشه آبياري و زهكشي ))
  • (( مهندسي كشاورزي زراعت و اصلاح نباتات گرايش زراعت ))
  • (( مهندسي مكانيزاسيون كشاورزي خوشه انرژي ))
  • (( مهندسي كشاورزي _ اقتصاد كشاورزي ))

رشته هاي دانشگاه پيام نور كارشناسي هنر و معماري

(( فرش _ گرايش طراحي فرش )) _ (( فرش _ گرايش بافت و مرمت فرش )) _ (( هنر هاي صناعي _ گرايش منبت و معرق ))

(( هنر هاي صناعي _ گرايش نساجي سنتي )) _ (( هنر اسلامي_ گرايش هنر و صنايع چوب )) _ (( هنر اسلامي_ گرايش شيشه ))

(( هنر اسلامي_ گرايش نگار گري )) _ (( هنر هاي صناعي _ گرايش آبگينه )) _ (( هنر هاي صناعي _ گرايش سفال )) _

(( هنر هاي صناعي _ گرايش گرايش فلز )) _ (( هنر هاي صناعي _ گرايش كاشي ))_ (( كتابت و نگارگري _ گرايش نگار گري ))

(( طراحي پارچه و لباس _ گرايش طراحي چاپ پارچه )) _ (( ارتباط تصويري _ گرايش ارتباط تصويري ))_ (( صنايع دستي ))

(( عكاسي ))_(( مهندسي معماري )) _ (( مهندسي شهر سازي )) _(( مرمت بناهاي تاريخي ))

رشته هاي دانشگاه پيام نور كارشناسي الهيات و علوم انساني

(( حقوق )) _ (( الهيات _ گرايش اديان و عرفان )) _ (( الهيات _ گرايش فلسفه كلام )) _ (( الهيات _ گرايش علوم قرآن حديث ))

(( الهيات _ گرايش فقه و مباني حقوق )) _ (( الهيات _ گرايش تاريخ و فرهنگ اسلامي ))

رشته هاي دانشگاه پيام نور كارشناسي فني و حرفه اي

(( مهندسي برق _ قدرت )) _ (( مهندسي برق _ كنترول )) _ (( مهندسي برق _مخابرات )) _ (( مهندسي برق _الكترونيك )) _

(( مهندسي برق _ مهندسي پزشكي )) _ (( مهندسي صنايع )) (( مهندسي كامپيوتر_ نرم افزار )) (( مهندسي كامپيوتر_ فن آوري اطلاعات )) (( مهندسي پليمر _ تكنولوژي علوم رنگ )) (( مهندسي پليمر _ صنايع پليمر )) (( مهندسي راه آهن _ جريه ))

(( مهندسي راه آهن _ بهره برداري )) (( مهندسي پزشكي گرايش بيومكانيك )) (( مهندسي پزشكي گرايش بيومتريال ))

(( مهندسي عمران )) (( مهندسي رباتيك )) ((مهندسي خودرو)) (( مهندسي هوا فضا )) (( مهندسي نفت_ طراحي فرآيند هاي صنايع نفت )) (( مهندسي مكانيك گرايش جامدات )) (( مهندسي مكانيك _ گرايش ساخت و توليد )) (( مهندسي متالوژي صنعتي)) (( مهندسي مكانيك گرايش حرارت سيالات )) (( مهندسي عمران _ نقشه برداري )) (( ميريت اجرايي )) (( مهندسي كامپيوتر سخت افزار )) (( مهندسي كامپيوتر_گرايش رايانش امن )) (( مهندسي كامپيوتر_معماري سيستم هاي كامپيوتري ))

در ادامه اگر در موارد زير سوالي داشتيد مي توانيد با مشاوران ما در ميان بگذاريد

رشته هاي دانشگاه پيام نور هشتگرد

براي اطلاع از شرايط ثبت نام بدون كنكور دانشگاه پيام نور.

براي اطلاع از زمان ثبت نام بدون كنكور دانشگاه پيام نور.

براي اطلاع از رشته هاي بدون كنكور دانشگاه پيام نور.

براي اطلاع از شهريه ثبت نام بدون كنكور دانشگاه پيام نور.

زمان ثبت نام رشته كارشناسي پيوسته بدون كنكور دانشگاه پيام نور.

ثبت نام دانشگاه علمي كاربردي ورودي نيمسال دوم

ليست رشته هاي بدون كنكور دانشگاه آزاد

azmoon.medu.ir

ليست رشته هاي كارداني علمي كاربردي

شهريه كارداني دانشگاه علمي كاربردي ۹۷

كارشناسي ارشد بدون كنكور دانشگاه علمي كاربردي

مامايي بدون كنكور ۹۷ – ثبت نام و شرايط

دفترچه دانشگاه علمي كاربردي

azmoon.org

ثبت نام كنكور سراسري 97

ثبت نام مدارس تيزهوشان

جواب تمام سوالات خود را از برترين مشاوران سطح اول كشور دريافت كنيد.

ثبت نام بدون كنكور دانشگاه پيام نور – رشته هاي دانشگاه پيام نور كارشناسي

اطلاعات بيشتر با مركز ايران تحصيل تماس حاصل فرماييد

9099072952 و در صورت شلوغي خطوط 9092305587 ( استان تهران)

تماس از سراسر كشور از طريق تلفن ثابت پاسخ گويي از 8 صبح تا 1 شب

منبع : رشته هاي دانشگاه پيام نور كارشناسي 98

بازدید : 247
11 زمان : 1399:2

زمان ثبت نام پيام نور 97

زمان ثبت نام پيام نور 97

زمان ثبت نام پيام نور 97

زمان ثبت نام پيام نور 97 اعلام شد ، ثبت نام تنها در مهلت ثبت نام بدون كنكور پيام نور مهر و بهمن صورت مي پذيرد. داوطلبان متقاضي در زمان ثبت نام پيام نور 97 مي توانند با مراجعه به سايت سازمان سنجش و آموزش كشور، نسبت به ثبت نام به صورت الكترونيك اقدام نمايند. در زمان ثبت نام پيام نور 97 داولبان مي توانند نسبت به انتخاب رشته خود اقدام نمايند.

زمان ثبت نام پيام نور 97

زمان ثبت نام پيام نور 97

جهت اطلاع از زمان ثبت نام پيام نور 97 و مهلت ثبت نام بدون كنكور پيام نور مهر و بهمن از سراسر كشور با شماره هاي زير تماس بگيريد

9099072952 و در صورت شلوغي 9092305587 ( استان تهران) پاسخگويي از 8 صبح الي 1 شب

آغاز زمان ثبت نام پيام نور 97

زمان ثبت نام پيام نور 97 در ترم مهر و ترم بهمن صورت مي‌پذيرد و با توجه به زمان ثبت نام كه اطلاعيه آن در سايت ايران تحصيل اعلام خواهد گرديد. در مهلت ثبت نام بدون كنكور پيام نور مهر و بهمن ، داوطلبان مي‌توانند نسبت به انجام ثبت نام خود اقدام نمايند. داوطلبان مي‌توانند در زمان اعلام شده برايثبت نام بدون كنكور دانشگاه پيام نور، با مراجعه به سايت سنجش و آموزش كشور، ثبت نام خود را آغاز نمايند. ثبت نام بدون آزمون و با آزمون دانشگاه پيام نور به صورت الكترونيك صورت خواهد پذيرفت.

داوطلبان توجه داشته باشند كه تنها در مهلت ثبت نام بدون كنكور پيام نور مهر و بهمن مي‌توانند ثبت نام خود را به ثبت برسانند. بنابراين داوطلباني كه در اين زمان نتوانسته‌اند ثبت نام خود را در ترم مهر به انجام برسانند، جزو جامانده‌ها محسوب مي‌شوند و مي‌توانند در ترم بهمن يا همان نيمسال دوم در رشته‌هاي بدون كنكور دانشگاه پيام نور شركت نمايند.

زمان ثبت نام در ترم مهر بدون آزمون دانشگاه پيام نور، هم‌زمان با انتخاب رشته با آزمون دانشگاه پيام نور خواهد بود و بنابراين در مرداد ماه داوطلبان مي‌توانند نسبت به ثبت نام بدون كنكور پيام نور شركت نمايند. زمان ثبت نام پيام نور 97 براي داوطلبان ترم بهمن نيز، هم‌زمان با تكميل ظرفيت دانشگاه پيام نور آغاز مي‌گردد. با توجه به مهلت ثبت نام بدون كنكور پيام نور مهر و بهمن بايد به سايت سازمان سنجش مراجعه نمايند.

داوطلبان گرامي با توجه به محدوديت زماني توصيه مي كنيم در روزهاي اول زمان ثبت نام پيام نور 97 جهت ثبت نام و انتخاب رشته اقدام نمايند

نحوه ثبت نام بدون كنكور پيام نور مهر و بهمن

همان‌طور كه مي‌دانيد ثبت نام در نيمسال اول و نيمسال دوم بدون آزمون دانشگاه پيام نور، به صورت الكترونيك خواهد بود و براي اين ثبت نام نيازي به مراجعه حضوري نخواهد بود. داوطلباني كه در كنكور سراسري شركت نموده‌اند، نيازي به ثبت نام در رشته‌هاي بدون كنكور كارشناسي پيام نور نخواهند داشت و مي‌توانند در ليست رشته‌هاي بدون آزمون دانشگاه پيام نور انتخاب رشته نمايند.

نحوه ثبت نام بدون كنكور پيام نور مهر و بهمن

نحوه ثبت نام بدون كنكور پيام نور مهر و بهمن

زمان ثبت نام پيام نور 97 از آذر ماه آغاز مي‌گردد و داوطلبان مي‌توانند براي ثبت نام بدون كنكور با مراجعه به سايت سازمان سنجش و آموزش كشور و همچنين خريد كارت اعتباري جهت ثبت نام به صورت الكترونيك و به وسيله كارت‌هاي عضو شبكه شتاب ، شماره سريال جهت ورود به ثبت نام را دريافت نمايند. و پس از آن، فرم ثبت نام را به صورت الكترونيك كامل نمايند.

مهلت ثبت نام بدون كنكور پيام نور مهر و بهمن

زمان ثبت نام پيام نور 97 با توجه به جدول زمان بندي در نظر گرفته شده براي ثبت نام در نيمسال اول و نيمسال دوم در رشته‌هاي بدون كنكور صورت مي‌پذيرد. بنابراين لازم است كه داوطلبان طبق اين جدول جهت ثبت نام اقدام نمايند. اما چنانچه داوطلبي نتواند در زمان پيش بيني شده براي ثبت نام اقدام نمايد معمولاً اين زمان براي يك يا چند روز تمديد مي‌گردد. توصيه ما انجام ثبت نام در روزهاي ابتدايي مي‌باشد.

ميزان شهريه در رشته هاي بدون كنكور پيام نور ترم مهر و ترم بهمن

شهريه دانشگاه پيام نور 97 در دانشگاه پيام نور نسبت به ساير دانشگاه‌هايي كه اقدام به اخذ شهريه جهت انتخاب واحد مي‌نمايند، كمترين ميزان را به خود اختصاص داده است. بنابراين همين مسئله موجب شده كه داوطلبان گرايش بيشتري نسبت به رشته‌هاي بدون كنكور و با كنكور دانشگاه پيام نور داشته باشند. ميزان شهريه در رشته‌ها با توجه به تعداد واحدهاي عملي و تئوري متفاوت مي‌باشد.

در زمان ثبت نام پيام نور 97 يكي از مواردي كه بايد مد نظر داشته باشيد، ميزان شهريه‌اي است كه در رشته مورد انتخابي شما بايد جهت انتخاب رشته و اخذ مدرك خود پرداخت نماييد، از نكات مهم و قابل توجهي است كه بايد قبل از انتخاب رشته مد نظر قرار دهيد. قبل از اتمام زمان ثبت نام بدون كنكور پيام نور مهر و بهمن مي‌توانيد با توجه به اين جداول تخمين شهريه رشته مورد نظر خود را داشته باشيد.

جهت اطلاع از زمان ثبت نام پيام نور 97 و رشته هاي بدون آزمون دانشگاه پيام نور كارشناسي و ارشد و تكميل روند ثبت نام بدون آزمون دانشگاه پيام نور خواهد داشت

9099072952 و در صورت شلوغي 9092305587 ( استان تهران) پاسخگويي از 8 صبح الي 1 شب

بيشتر بخوانيد

شهريه كارشناسي ارشد فرگير پيام نور

شرايط ثبت نام ارشد فراگير دانشگاه پيام نور

ثبت نام ارشد فراگير پيام نور بهمن

براي اطلاع از زمان ثبت نام بدون كنكور دانشگاه پيام نور

قبولي در آزمون فراگيرپيام نور

زمان آزمون فراگير پيام نور ۹۷

رشته هاي بدون كنكور پيام نور شيراز 98

براي ثبت نام بدون كنكور دانشگاه پيام نور

براي اطلاع از زمان ثبت نام بدون كنكور دانشگاه پيام نور

زمان ثبت نام پيام نور 97

مهلت ثبت نام بدون كنكور پيام نور مهر و بهمن

منبع : زمان ثبت نام پيام نور 97

بازدید : 263
11 زمان : 1399:2

رشته هاي دانشگاه پيام نور هشتگرد 98

رشته هاي دانشگاه پيام نور هشتگرد

رشته هاي دانشگاه پيام نور هشتگرد 98

رشته هاي دانشگاه پيام نور هشتگرد براي ترم مهر و بهمن 97 – 98 اعلام شد ، دانشگاه پيام نور هشتگرد كه در استان البرز قرار دارد، همه ساله دانشجويان زيادي را از طريق آزمون و بدون آزمون مي‌پذيرد. بدين وسيله آن دسته از متقاضياني كه قصد تحصيل در اين دانشگاه را دارند و به هر نحوي موفق به قبولي در كنكور سراسري نشده‌اند، مي‌توانند در رشته هاي بدون آزمون دانشگاه پيام نور هشتگرد ادامه تحصيل دهند.

اكثر رشته هاي تحصيلي و دانشگاهي در دانشگاه پيام نور هشتگرد موجود است ، ثبت نام در اين رشته ها براي نيمسال اول و دوم تحصيلي به صورت بدون آزمون در تمامي كد رشته هاي موجود در دفترچه ثبت نام بدون كنكور دانشگاه پيام نور هشتگرد امكان پذير خواهد بود لذا تمامي متقاضيان ورود به دانشگاه پيام نور هشتگرد مي توانند از بين رشته هاي موجود رشته مورد نظر خود را انتخاب كرده و جهت پذيرش بر اساس سوابق تحصيلي اقدام نمايند.

شرايط پذيرش رشته هاي دانشگاه پيام نور هشتگرد 98

پذيرش در رشته هاي بدون آزمون يا با آزمون دانشگاه پيام نور هشتگرد در گرو داشتن شرايط ثبت نام از جانب متقاضي خواهد بود از جمله شرايط پذيرش در اين رشته ها داشتن مدرك تحصيلي متناسب با مقطع پذيرش خواهد بود لازم به ذكر است سوابق تحصيلي متقاضيان ثبت نام در دانشگاه پيام نور هشتگرد نيز در پذيرش متقاضيان تاثير گذار خواهد بود متقاضيان گرامي جهت اطلاع از ديگر شرايط ثبت نام و تكميل روند پذيرش در رشته هاي دانشگاه پيام نور هشتگرد مي توانند با شماره هاي 9099072952 (از سراسر كشور) و 9092305587 (تماس از استان تهران) از ساعات 8 صبح الي الي 12 شب تماس حاصل نمايند.

متقاضيان گرامي كه قصد انتخاب رشته هاي دانشگاه پيام نور هشتگرد 98 را دارند، بايد درزمان ثبت نام پيام نور كه به طور معمول در ماهاي مهر و بهمن مي‌باشد، فرايند ثبت‌نام را كامل كرده و چنانچه متقاضي انتخاب رشته‌هاي بدون كنكور دانشگاه پيام نور هستند، بايستي در زمان ثبت نام بدون آزمون دانشگاه پيام نور اقدام به ثبت‌نام كنند.

شايان ذكر است كه ثبت‌نام پذيرش بدون كنكور دانشگاه پيام نور هشتگرد تنها از طريق مراجعه به سامانه سنجش قابل انجام است. بنابراين توصيه مي‌شود به دليل حساس بودن مرحله انتخاب رشته، قبل از انتخاب رشته هاي دانشگاه پيام نور هشتگرد 98 در مورد ويژگي‌ها و بازار كار و همچنين ميزان شهريه رشته مورد نظر بررسي شود.

در ادامه به موارد مذكور بيشتر خواهيم پرداخت. اما داوطلبان گرامي مي‌توانند براي اطلاع از زمان ثبت نام بدون كنكور دانشگاه پيام نور، و شرايط پذيرش بدون كنكور دانشگاه پيام نور هشتگرد، سؤالات خود را از طريق شماره تماس‌هاي مندرج در جداول و در ساعات 8 صبح تا 1 شب با كارشناسان ايران تحصيل در ميان بگذارند.

جهت اطلاع دقيق از رشته هاي دانشگاه پيام نور هشتگرد 98 ، پذيرش بدون كنكور دانشگاه پيام نور هشتگرد، شرايط ثبت نام و نحوه انتخاب رشته با مركز مشاوره ايران تحصيل تماس بگيريد

9099072952 در صورت شلوغي خطوط 9092305587 ( استان تهران) پاسخگويي از 8 صبح الي 1 شب

ليست رشته هاي دانشگاه پيام نور هشتگرد 98

همان‌طور كه در بالا گفته شد، رشته هاي دانشگاه پيام نور هشتگرد 98 داراي تنوع بالايي است و به دليل ظرفيت خوب آن دانشجويان زيادي را به خود جذب مي‌كند. اين دانشگاه در تمامي مقاطع تحصيلي كارداني، كارشناسي، ارشد و در گرايش‌هاي مختلف به صورت با آزمون و بدون آزمون دانشجو مي‌پذيرد.

قابل ذكر است كه عناوين رشته هاي پيام نور هشتگرد به صورت جداگانه و در گرايش‌هاي متفاوت است. جزييات و اسامي رشته هاي دانشگاه پيام نور هشتگرد 98 هم‌زمان با انتشار دفترچه انتخاب رشته كنكور سراسري توسط سازمان سنجش اعلام مي‌شوند. متقاضيان مي‌توانند در دو نوبت مهر و بهمن نسبت به انتخاب رشته اقدام كنند

جغرافياي سياسي

روانشناسي

علوم تربيتي

آمار

جامعه شناسي

علوم تربيتي

علوم قرآن وحديث

مديريت صنعتي

فقه و حقوق خصوصي

مديريت دولتي

مديريت صنعتي

مشاوره

پذيرش در رشته هاي دانشگاه پيام نور هشتگرد 98 از طريق معدل و سوابق تحصيلي مي باشد.

پذيرش بدون كنكور دانشگاه پيام نور هشتگرد

نكته مهم در مورد پذيرش بدون كنكور دانشگاه پيام نور هشتگرد اين است كه جذب دانشجو به اين روش تنها از طريق سوابق تحصيلي صورت مي‌گيرد و تمامي افرادي كه در كنكور سراسري شركت نموده يا ننموده‌اند، مجاز به انتخاب رشته هاي دانشگاه پيام نور هشتگرد 98 مي‌باشند. داوطلبان مي‌توانند جهت اطلاع دقيق از زمان ثبت‌نام پذيرش بدون كنكور دانشگاه پيام نور هشتگرد به سامانه ثبت نام بدون كنكور پيام نور مراجعه كنند.

شايان ذكر است كه همانند ساير دانشگاه‌ها، پذيرش بدون كنكور دانشگاه پيام نور هشتگرد، مشمول رشته هاي پزشكي و پيراپزشكي نمي‌شود و متقاضيان بايستي جهت انتخاب اين رشته‌ها ، در آزمون سراسري شركت كنند. پيشنهاد مي‌شود كه داوطلبان نسبت به اولويت‌بندي در انتخاب رشته هاي دانشگاه پيام نور هشتگرد 98 دقت نمايند تا بعداً دچار مشكل نشوند.

در اين قسمت ليست برخي از رشته هاي بدون كنكور پيام نور هشتگرد ذكر شده است

مهندسي معماري

مهندسي صنايع

مهندسي كامپيوتر

مهندسي مديريت پروژه

علوم كامپيوتر

آماروكاربردها

رياضياتوكاربردها

علوم تربيتي

فقه و مباني حقوق اسلامي

اديان و عرفان

پژوهشگري اجتماعي

تعاون و رفاه اجتماعي

جغرافيا

مديريت دولتي

مديريت صنعتي

مديريت بازرگاني

جزييات رشته هاي دانشگاه پيام نور هشتگرد 98

افرادي كه داوطلب پذيرش بدون كنكور دانشگاه پيام نور هشتگرد بوده و به هر دليلي در موعد مقرر موفق به انتخاب رشته نشده‌اند، مي‌توانند زمان ثبت‌نام تكميل ظرفيت كه از طريق سامانه اين دانشگاه به اطلاع متقاضيان خواهد رسيد، براي انتخاب رشته هاي دانشگاه پيام نور هشتگرد 98 كه به صورت بدون آزمون مي‌باشند، اقدام كنند.

البته آن دسته از متقاضياني كه مايل به انتخاب رشته هاي با آزمون اين دانشگاه بوده و در رشته موردنظر خود پذيرفته نشده‌اند نيز مي‌توانند هم‌زمان با متقاضيان پذيرش بدون كنكور دانشگاه پيام نور هشتگرد ثبت‌نام و انتخاب رشته كنند. شايان ذكر است كه اين رشته‌ها نسبت به ثبت‌نام مهرو بهمن از تنوع و تعداد كمتري برخوردارند.

تفاوت ثبت متقاضيان پذيرش بدون كنكور دانشگاه پيام نور هشتگرد و متقاضيان با آزمون آن اين است كه به منظور انتخاب رشته هاي دانشگاه پيام نور هشتگرد 98 با آزمون، رتبه داوطلب و مجاز بودن او اهميت دارد و در پذيرش تأثير مستقيم دارد. اما رشته هاي بدون آزمون هشتگرد صرفاً بر اساس سوابق تحصيلي مي‌باشد. بدين معني كه هر چه معدل فرد بالا‌تر باشد، امكان قبولي بيشتر مي‌شود.

راهنماي انتخاب رشته هاي دانشگاه پيام نور هشتگرد 98

در مطالب بالا برخي از رشته هاي دانشگاه پيام نور هشتگرد 98 نام برده شد. اما نكته بسيار مهم اين است كه داوطلب علاوه براطلاع از اين رشته‌ها، بايد از جزييات و نحوه پذيرش، ميزان تناسب رشته با روحيات و علايق او و آينده كاري آن نيز آگاهي يابند، تا در آينده از انتخاب خود پشيمان نشوند.

علاوه بر اين به دليل اينكه در رابطه با پذيرش بدون كنكور دانشگاه پيام نور هشتگرد، همانند ساير دانشگاه‌هاي پيام نور، روزانه، آزاد و علمي كاربري معمولاً سؤالات بسياري براي متقاضيان محترم پيش مي‌آيد، توصيه مي‌شود كه اين عزيزان حتماً از راهنمايي‌ها و مشاوره‌هاي افراد مجرب استفاده كنند.

مشاورين و متخصصيان ايران تحصيل با اشراف كامل بر روند ثبت‌نام و انتخاب رشته هاي دانشگاه پيام نور هشتگرد 98، اين آمادگي را دارند تا علاوه بر راهنمايي متقاضيان گرامي، با مشاوره و برنامه‌ريزي اين عزيزان را در تمامي مراحل ياري كنند. كافيست با كه داوطلبان محترم با همكاران ما از طريق 9099072952 در صورت شلوغي خطوط 9092305587 ( استان تهران) در تماس باشند.

جهت اطلاع دقيق از رشته هاي دانشگاه پيام نور هشتگرد 98 ، پذيرش بدون كنكور دانشگاه پيام نور هشتگرد، شرايط ثبت نام و نحوه انتخاب رشته با مركز مشاوره ايران تحصيل تماس بگيريد

9099072952 در صورت شلوغي خطوط 9092305587 ( استان تهران) پاسخگويي از 8 صبح الي 1 شب

كانال اطلاع رساني رشته هاي پيام نور هشتگرد

كانال اطلاع رساني رشته هاي پيام نور هشتگرد

بيشتر بدانيد

شهريه دانشگاه پيام نور

شرايط ثبت نام ارشد فراگير دانشگاه پيام نور

ثبت نام ارشد فراگير پيام نور بهمن

قبولي در آزمون فراگيرپيام نور

شهريه كارشناسي ارشد فرگير پيام نور

ثبت نام رشته ي پرستاري بدون كنكور

ثبت نام دانشگاه آزاد بهمن 97

ثبت نام آزمون دكتري

سامانه ثبت نام دكتري 97

تكميل ظرفيت كنكور سراسري 98

رشته هاي بدون آزمون پيام نور هشتگرد

رشته‌هاي دانشگاه پيام نور هشتگرد 98

دانشگاه پيام نور هشتگرد بدون كنكور

پذيرش بدون كنكور دانشگاه پيام نور هشتگرد

منبع : رشته‌هاي دانشگاه پيام نور هشتگرد

تعداد صفحات : 5

درباره ما
موضوعات
لینک دوستان
آمار سایت
  • کل مطالب : 58
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 7
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 0
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 63
  • بازدید ماه : 547
  • بازدید سال : 1048
  • بازدید کلی : 32842
  • <
    پیوندهای روزانه
    آرشیو
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی